خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Brain Up 1.0.8 بازی فکرت را بکار بگیر اندروید

Brain Up بازی فکرت را بکار بگیر اندروید

 

Brain Up یک بازی اندرویدی پازلی سرگرم کننده است که توسط Azura Global ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به Brain Up خوش آمدید – بازیهای برتر تفکر جالب امروز! بسیاری از پازل های جذاب و خنده دار در انتظار شما هستند. شما وارد دنیایی خنده دار شده اید که می تواند ذهن شما را منفجر کند و از چارچوب های مشترک آزاد شود! بگذارید آن را تجربه کنیم!
بازی Brain Up مهارت های تفکر شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا مغزتان خیلی سریع معماهای پیچیده را حل کند.
آیا از پیروی از قوانین معمول بی حوصله هستید؟

اجازه دهید Brain Up شما را با پازل هایی که به تفکر منطقی ، خلاقیت و تخیل نامحدود نیاز دارند از بازی های معمولی خارج کند. گذر از همه پازل های ما آسان نخواهد بود. تمام تلاش خود را انجام دهید ، تخیل خود را بکار گیرید یا از دوستان و خانواده خود کمک بگیرید! هر روز بازی مغز را انجام دهید و خواهید دید که مغز شما بسیار پیشرفت می کند!

🍁 ویژگی های بازی Brain Up

⚡️ انواع ژانرهای پازل
انواع پازل های منطقی رفلکس و بازی های فکری توانایی مغز شما را در حل سریع سوالات پیچیده مبتنی بر فیزیک افزایش می دهد. اکنون اوقات فراغت خود را هدر ندهید ، فقط بازی مغز را به صورت رایگان نصب کنید و ذهن خود را مانند بهترین حل کننده پازل آموزش دهید. این بازی فقط ساخته شده است تا ذهن شما را حرفه ای و سریع کند.

 آموزش مغز
بازی Brain Up مجموعه ای از بازی های فوق العاده آسان و سرگرم کننده حافظه است که مغز شما را به چالش می کشد. برای بهبود تجزیه و تحلیل ، تفکر و درک سریع ، حافظه ، استراتژی و پردازش اطلاعات ، این بازی های چالش برانگیز مغز را انجام دهید.

⏰ در وقت خود صرفه جویی کنید
بازی های تفکر ما در وقت شما صرفه جویی می کنند اما هنوز مغز شما را آموزش می دهند یک سطح حدود 1 دقیقه طول می کشد. روزانه 10 دقیقه برای آموزش مغز خود وقت بگذارید!

💎 رابط کاربری آسان است
رابط کاربری آسان و مناسب برای همه است. شما می توانید با پدر و مادر و مادربزرگ و مادربزرگ خود بازی کنید و از لذت این بازی که ارائه می دهد لذت ببرید!

 

بازی های تفکر به افراد این امکان را می دهد تا مهارت های ذهنی و شناختی خود را تمرین کنند ، حافظه خود را بهبود بخشند و آنها را به صورت رایگان ادامه دهند. بدون توجه به سن شما ، می توانید این Brain Up را بازی کرده و مغز خود را برای عملکرد بهتر آموزش دهید.
اکنون بازی رایگان مغز را بر روی دستگاه خود بارگیری کنید و شروع کنید! 🎮😊

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Brain Up

بازی Brain Up فکرت را بکار بگیر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Azura Global
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.