خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Impostor Academy – Match & Merge 1.22 بازی آکادمی جعلی اندروید

Impostor Academy – Match & Merge بازی آکادمی جعلی اندروید

 

Impostor Academy – Match & Merge یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک پازلی Puzzle از استودیوی CASUAL AZUR GAMES با نصب های فراوان در سراسر جهان است که میلیون ها طرفدار دارد.

آیا فکر می کنید می توانید سریع فریبکار اصلی را در میان خدمه فضایی تشخیص دهید و بگیرید؟ یادتان باشد سفینه فضایی شما اکنون مورد حمله بیش از 150 نوع خائن قرار گرفته است! اگر می خواهید زنده بمانید همه آنها را کشف کنید.

ادغام و جمع آوری تحولات مرموز را ادامه دهید تا اینکه آخرین مورد را بگیرید!

 

ویژگی های بازی Impostor Academy

تحولات جذاب

شما هرگز تصور نمی کنید که شیادی ها اینگونه به نظر برسند! با فریبکاران مطابقت دهید تا تکاملهای عالی جدید را باز کنید. فراموش نکنید که خیانتکاران پیشرفته تر سکه های بیشتری برای شما به ارمغان می آورند!

حالت مبارزه

در این بازی ادغام ، شما ممکن است تبدیل به یک فریبکار واقعی شوید! تمام آنچه شما نیاز دارید این است که حالت مبارزه را شروع کنید ، تا آنجا که می توانید از فریبکارها پایین بیایید تا مقدار زیادی سکه کسب کنید! هرچه به سطح بالاتری برسید ، در نبردهای بیشتری می توانید پیروز شوید! اجازه ندهید سایر فریبکاران شما را به خود جلب کنند!

جوایز شگفت آور

برای بدست آوردن XP ، سکه و سطح بالا ، مبادرت به ادغام کنید! هرچه سطح شما بالاتر باشد ، سریعتر تحول جدید تقلبی را تشخیص می دهید. آیا می خواهید 2X سریعتر بازی کنید؟ از ابتدا با لگد زدن به تمام خیانتکاران از سفینه فضایی شروع کنید!

در بازی Impostor Academy – Match & Merge جوایز بسیار خوبی دریافت کنید و حتی در حالی که این بازی ادغام را انجام نمی دهید سکه های بیکار کسب کنید. اما باید به یاد داشته باشید که فضای جایزه شما محدود است ، بنابراین فراموش نکنید که بازی مطابق را باز کنید و فضای جدیدی را برای بازی های جدید پاک کنید.
قبل از اینکه خیانتکارها به شما خیانت کنند ، همه آنها را پیدا کنید! هم اکنون از یکی از بهترین بازی های ادغام و تکامل لذت ببرید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Impostor Academy

دانلود بازی پازلی Impostor Academy ، بازی اکادمی جعلی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CASUAL AZUR GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.