خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Virtual Families 3 1.7.6 بازی خانواده های مجازی اندروید

Virtual Families 3 بازی خانواده های مجازی اندروید

 

Virtual Families 3 یک بازی اندرویدی پازلی سرگرم کننده است که توسط Last Day of Work، LLC ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید!

بالاخره بازی موبایل فوق العاده “Virtual Families 3” اینجاست!

امروز خانواده خود را بپذیرید!

از هزاران نفر که در داخل دستگاه تلفن همراه شما زندگی می کنند ، یک شخص کوچک را به فرزندی قبول کنید! در این بازی شبیه سازی زندگی ، به آنها در انتخاب همسر یا همسر و تشکیل خانواده مجازی کمک کنید! بچه ها را بسازید و خانه را به بچه ها بسپارید! به پرورش و هدایت نسل ها ، مدیریت داستان زیبای خانوادگی خود کمک کنید.

طراحی خانه رویایی خود

در بازی Virtual Families 3 می توانید خانه مجازی خود را گسترش داده و بازسازی کنید. خانه جدید فرزندخوانده شما دارای پتانسیل زیادی است ، اما آنها برای رفع آن به کمک شما نیاز دارند! خانه رویایی خود را تصور کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. اتاق خواب ، باغ ، سینمای خانگی یا حتی اتاق بازی را اضافه کنید! برای سفارشی سازی و طراحی هر اتاق تزئینات را جمع آوری کنید.

یک زندگی شاد و موفق داشته باشید

افراد کوچک خود را از نوزادان تا بزرگسالان آموزش دهید تا از خانه خود مراقبت کنند و بهترین انتخاب ها را در زندگی انجام دهند. آنها را تشویق کنید تا در حرفه خود کار کنند و برای تزئینات ، ملزومات و تجملات درآمد کسب کنند. خانواده مجازی خود را ارتقا دهید تا بهترین نسخه های خود باشند. افراد کوچک شما به شما پیام می دهند و از شما تشکر می کنند ، التماس می کنند و از شما مراقبت می کنند. فراموش نکنید که آنها را بررسی کنید ، زیرا آنها دلشان برای شما تنگ شده و بسیار ناراحت می شوند!

شبیه سازی زندگی در زمان واقعی اجرا می شود!

وقتی برنامه خاموش است ، خانواده کوچک شما به زندگی ، غذا خوردن ، رشد و کار ادامه می دهند. در طول راه ، بسیاری از رویدادهای تصادفی مختلف برای پاسخگویی وجود خواهد داشت ، همه آنها شگفتی را به این بازی شبیه سازی و عناصر غیر منتظره ای را به زندگی مجازی روزمره و روزانه اضافه می کنند. بازی بسیار متنوع و غیرقابل پیش بینی را پیدا کنید. هیچ دو بازی یکسان اجرا نمی شود. داستان برای هرکسی که آن را بازی می کند متفاوت پیش می رود. این بازی شبیه سازی طوری طراحی شده است که زندگی خاص خود را داشته باشد!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Virtual Families 3

دانلود بازی Virtual Families 3 – بازی خانواده های مجازی 3 اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Last Day of Work, LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.