خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Jelly Shift 1.8.15 بازی تغییر ژله اندروید

Jelly Shift بازی تغییر ژله اندروید

Jelly Shift یک بازی اندروید اعتیادآور و سرگرم کننده است که توسط SayGames ساخته شده است و می توانید آن را روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

به بازی Jelly Shift خوش آمدید!
ژله می تواند جاری شود و یا ممکن است خراب شود. ذهنت را خالی کن و بی شکل باش، بی شکل، مثل ژله! در این بازی پلتفرم سریع و بسیار سرگرم کننده، هدف این است که ژله دوست داشتنی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان هر مسیر مانع هدایت کنید. غذاها را دنبال کنید و به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا ژله خود را بین موانع، زیر میله ها و روی دونده ها به آرامی و سریع بفشارید. در بازی جلی شیفت فقط لغزنده ترین، لغزنده ترین و لغزنده ترین ژله همه ستاره ها را به دست می آورد!

ویژگی های بازی Jelly Shift

🔥 مثل ژله باش!🔥

★ ژله بی نهایت است! این بازی تعداد زیادی از سطوح را ارائه می دهد که هر کدام دارای یک مسیر با مانع برای حرکت هستند که از پیچ و خم های منحصر به فرد، موانع در هر اندازه و انواع ویژگی های فوق العاده شیرین دیگر ساخته شده است.

★ ژله فقط بهتر می شود! جوایز عالی – جمع آوری الماس و سطوح کامل برای باز کردن تعداد زیادی از شخصیت های ژله ای از جمله حیوانات فوق العاده زیبا، قهرمانان رنگارنگ و افسانه های ژله ای مطلق.

★ ژله باحاله ولی ژله داغه! از موانع کافی و بدون تصادف با موفقیت عبور کنید، تب ژله‌ای، و انفجار شدید رنگ و سرعت خواهید داشت تا در نیمی از زمان به پایان سطح برسید.

★ ماهیت ژله غیر قابل مهار است! مکانیک بازی سریع است. اگر ژله شما بخواهد در آنجا زنده بماند باید خود را وفق دهد. مانند یک راننده F1 به بالا و پایین تغییر دهید 🏎️ تا ژله خود را از ضربه زدن به سر ژله‌ای و کبودی کناره‌های ژله‌ای آن، یا اینکه کلا بین دونده‌ها از بین نرود، نجات دهید.

★ ژله طعم عالی دارد! رنگ‌های باشکوه، گرافیک‌های زیبا، موسیقی سرگرم‌کننده و صداهای خشن و رضایت‌بخش، Jelly Shift را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده است. از همه چیز دور شوید به دنیایی از شادی ژله ای روشن!

★ بازی ژلی شیفت جای خوشحالی است! ده‌ها محیط مختلف و 200 تغییر مسیر مانع به این معنی است که برای سرگرمی بیشتر و بیشتر به Jelly Shift باز می‌گردید. بگذار ساعت ها در شورش شادی ژله ای بگذرند!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Jelly Shift

دانلود بازی Jelly Shift – بازی تغییر شکل ژله اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.