خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Match Hit – Puzzle Fighter 1.4.4 بازی پازل مبارزه اندروید

Match Hit – Puzzle Fighter بازی پازل مبارزه اندروید

 

Match Hit – Puzzle Fighter یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید در دسته بازی های پازلی از استودیوی SayGames Ltd با تعداد زیادی نصب در سراسر جهان است.

Match Hit – Puzzle Fighter ترکیب درگیری و مبارزه در خیابان همراه با پازل های غذای خیابانی! در این بازی مبارزه ای سرگرم کننده با حل پازل های 3*3، ضربات سنگین وارد کنید، وزن خود را بالا ببرید و در هر تطبیق پازل راهی برای ضربه زدن به حریفان کشف کنید.

هرچه بیشتر از یک نوع غذای ناخواسته بتوانید به هم متصل کنید ، محکم تر ضربه می زنید. با رشته های هات داگ ، همبرگر ، پیراشکی و چیپس سیب زمینی ضربه ها را تقویت کنید تا قدرت واقعی را در پشت مشت خود قرار دهید و چاشنی ها را از جریان بی پایان چالش ها دور کنید.

راه کشتی گیر سومو را دنبال کنید و در خوردن غذا جدی باشید تا حریفان خود را با ضربات جدی کتک بزنید!

 

👊 چه کسانی به رژیم غذایی متنوع نیاز دارند؟ تا جایی که می توانید مواد غذایی از نوع مشابه را در یک رشته تطبیق دهید تا حداکثر ضربه را به حریف خود وارد کنید. رشته های طولانی ضرباتی را برای حمله بعدی به شما می دهد. اما به یاد داشته باشید ، برای رسیدن به پایان سطح ، باید چندین حریف را شکست دهید و برخی از آنها به اندازه شما تغذیه خوبی دارند. بنابراین باید غذاهای خود را جیره بندی کنید و استراتژی داشته باشید تا 3 مانع مطابقت را از بین ببرید و بسازید. اگر می خواهید زنده بمانید ، حواستان باشد تا حملات ترکیبی نهایی در لحظه مناسب انجام شود.

حواستان باشد در بازی Match Hit – Puzzle Fighter همه پول جیبتان را خرج غذاهای ناخواسته نکنید! سکه ها را برای تکمیل سطوح و حملات ترکیبی بسیار ماهرانه جمع آوری کنید و از آنها برای ارتقای توانایی های قهرمان خود استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها قدرت و استقامت لازم را برای مبارزه با مخالفان قوی تر و کارفرمایان فوق العاده دارند. بهترین راه را برای تقسیم سود خود بین سه پارامتر “سلامتی ، آسیب و سکه] پیدا کنید و تعادل کامل را در بازی برای مبارزه با غذای خیابانی پیدا کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود Match Hit

دانلود بازی Match Hit – بازی مبارزه با پازل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.