خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود SURVPUNK v1.3.0 بازی سروپانک اندروید

SURVPUNK بازی سروپانک اندروید

 

SURVPUNK یک بازی استراتژیک و سرگرم کننده است که بازیکنان را به دنیایی پسا آخرالزمانی می آورد، جایی که چیزهای زیادی کم است و خطر همیشه در کمین است.

SURVPUNK مکانی است که شما را به دنیای خشن و پر از هرج و مرج می برد. شما احساس زندگی در دنیایی کاملاً متفاوت با آنچه قبلاً دیده اید را تجربه خواهید کرد و خطراتی در کمین آن وجود دارد. وظیفه شما تلاش برای زنده ماندن در اینجا و بهبودی است. بیایید سفر را برای فتح این دنیای بی پایان آغاز کنیم

در واقع، هیچ یک از ما احساس حضور در جهان پس از آخرالزمان را امتحان نکرده ایم، اما با آمدن بازی SURVPUNK، آن را تجربه خواهید کرد. دنیایی که فاقد همه چیز است و به خصوص بدون اکسیژن برای تنفس، و بازیکنان باید همیشه شخصیت خود را به مخزن اکسیژن مجهز کنند تا بتوانند در اینجا زنده بمانند. فقر به طور قابل توجهی بر زندگی همه افراد تأثیر می گذارد.

ویژگی های بازی SURVPUNK

– بازیکنان زندگی پسا آخرالزمانی را با این سرزمین وحشی چالش برانگیز تجربه خواهند کرد و این سفر خاطره انگیز زندگی آنها خواهد بود.
– کمبود همه چیز مانند اکسیژن، آب و … و طبیعت بیابانی در این مکان چالشی خواهد بود که برای زنده ماندن باید بر آن غلبه کنید.
– علاوه بر کمبود، خطرات همیشه در کمین ما هستند. شما باید همیشه هوشیار باشید تا از زمین در برابر توطئه های افراد بد محافظت کنید.
– بازیکنان باید استراتژی داشته باشند، ارتش بسازند و از کارت هایی که جمع آوری می کنند برای آسیب رساندن به حریف استفاده کنند.
– این بازی امکان بازی آفلاین را فراهم می‌کند، بنابراین نیازی نیست نگران توقف اکتشاف خود در میانه راه باشید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی SURVPUNK

دانلود بازی SURVPUNK اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Black Bears
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.