خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dark Riddle v11.0.0 بازی معمای تاریک اندروید

Dark Riddle بازی معمای تاریک اندروید

 

Dark Riddle به شما اجازه نفوذ به خانه همسایه و کشف ناهنجاری هایی را می دهد که ظاهر می شوند. صاحب خانه و سیستم امنیتی آن چیزی است که شما را با چالش های زیادی مواجه می کند.

بازی Dark Riddle لحظاتی پر از تعلیق را برای بازیکنان فراهم می کند که صفحه نمایش اشیا را جستجو می کند و از تعقیب صاحب خانه طفره می رود. بسیاری از اتاق‌های قفل‌شده به بازیکن نیاز دارند تا کلیدهایی را که در اتاق‌های مختلف ظاهر می‌شوند جستجو کند. در عین حال، اهدافی که کار را برای شما سخت می کنند، با رسیدن به مکان جدید تغییر می کنند و می توانید از سلاح ها علیه آنها استفاده کنید.

 

وارد خانه همسایه شد

در معمای تاریک، شما وظیفه دارید به خانه همسایه بروید و بفهمید آنجا چه خبر است. نکته عجیبی که می توانید متوجه شوید این است که در این خانه قفل های زیادی برای جلوگیری از ورود دیگران وجود دارد. اما اگر بتوانید وقت بگذارید و اطراف خانه را نگاه کنید، همچنان راهی برای ورود شما وجود خواهد داشت و البته صاحب خانه می تواند شما را شناسایی کند و سعی کند به هر قیمتی شما را بگیرد.

رویارویی با دشمنان خطرناک با سلاح

می توان گفت همیشه عناصر خطری در بازی دارک ریدل وجود دارد که در معمای تاریکی باید با آنها روبرو شوید و اولین خطری که باید به آن توجه کنید صاحب خانه است. او ممکن است شما را بشناسد و سعی کند شما را بگیرد، پس جایی برای پنهان شدن از او پیدا کنید. در همان زمان، پس از رفتن به منطقه تحقیقاتی زیرزمینی، بازیکن با هوش مصنوعی های نظارتی روبرو می شود. اگر مراقب نباشید می توانند به سرعت شما را شناسایی کرده و به شما حمله کنند و راهی برای مقابله با آنها بیابند.

از نقشه استفاده کنید و اسرار موجود در خانه را کشف کنید

وقتی بازی Dark Riddle را شروع می کنید، مکانیک های ارزشمندی را برای تسهیل نفوذ خود یاد خواهید گرفت، مانند استفاده از عناصر اطراف برای پریدن به داخل حیاط یا پرتاب کردن شیشه های شکسته. در عین حال، باید به عنصر نقشه نیز توجه کنید زیرا بسته به زمانی که آن را تجربه می کنید. واضح می شود یا سیگنال را از دست می دهد. بنابراین باید بخشی از نقشه را قبل از ناپدید شدن حفظ کنید و همچنین می تواند پس از مدتی ظاهر شود.

ویژگی های بازی معمای تاریک

– بازیکنان با دقت از راه های مختلفی برای ورود به خانه و باز کردن قفل درها با وسایل به دست آمده خود استفاده می کنند.
– آنها می توانند اقلامی را که احساس می کنند ضروری هستند ذخیره کنند و برخی از اقلام ظاهری عادی دارند اما نقش باز کردن قفل اتاق را دارند.
– در برخی موارد، بازیکنان توسط دشمنان تعقیب می‌شوند و نقشه شما هیچ سیگنالی نخواهد داشت و همین امر باعث می‌شود که مسیریابی برای شما دشوار باشد.
– هر سطح دارای دشمنانی است که سعی می کنند بازیکن را دستگیر کنند، مانند صاحب خانه یا هوش مصنوعی هایی که امنیت و حمله را ایجاد می کنند.
– علاوه بر آیتم های قابل باز شدن، بازیکنان همچنین می توانند سلاح های مختلفی مانند تفنگ های یخی پیدا کنند که دشمنان را برای پانزده ثانیه فلج می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

Dark Riddle دانلود بازی دارک ریدل مود

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: PAGA GROUP
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.