خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Body Editor v1.22.46 نرم افزار بادی ادیتور اندروید

Body Editor نرم افزار بادی ادیتور ( ویرایش بدن ) اندروید

 

Body Editor یک برنامه عالی و همچنین بهترین برنامه ادیت عکس نجات دهنده ای است که هر دختری به آن نیاز دارد. برنامه بادی ادیتور برای کمک به کاربران برای ایجاد عکس های خیره کننده و ویرایش بدن با هر شکلی که می خواهند طراحی شده است.

 

اندامی عالی داشته باشید

Body Editor – Body Shape Editor، Slim Face & Body ابزاری مفید است زیرا کمک بزرگی در تغییر شکل بدن شما خواهد بود. همانطور که می دانید، همیشه یک قانون برای زیبایی وجود دارد که هر دختری می داند که یک هیکل گلابی شکل با کمر باریک مانند سوپر مدل ها است. فقدان چنین استانداردهایی باعث می شود هنگام حضور در مقابل دوربین به شدت اعتماد به نفس کمی داشته باشند. بنابراین، این برنامه ویرایش بدن به شما کمک می کند تنها در چند مرحله به اندام هر کسی که می خواهید برسید.

نرم افزار ویرایش و ادیت اندام بادی ادیتور نه تنها برای دختران مناسب است، بلکه برخی از ویژگی های دیگر هنوز واقعاً برای پسران قوی است. اگر فکر می‌کنید این برنامه به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌هایی را به بدن خود اضافه کنید تا جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر به نظر برسید. به عنوان مثال، ویژگی ویرایش با استیکرهای شکمی شش تکه، استیکرهای عضلانی و حتی خالکوبی شما را باورنکردنی‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

 

سینه ای داشته باشید که می خواهید

داشتن سینه هایی که زیبا یا کوچک نیستند همیشه برای دختران یک مسئله است زیرا داشتن سینه های پر و گرد باعث می شود هنگام ایستادن در جمع جذاب تر به نظر برسند. گاهی اوقات ظاهر شدن در یک سلفی با سینه های بزرگ شده باعث تعامل بیشتر شما در شبکه های اجتماعی می شود. به دلیل این درک، برنامه Body Editor یک ابزار بزرگ کردن سینه را ادغام کرده است تا به شما کمک کند بدون نگرانی از اینکه کسی متوجه شود، به طور طبیعی اندام خود را در عکس ادیت کنید.

 

هر قسمت از بدن را ویرایش کنید

می توان گفت که این اپلیکیشن فوق العاده برای شما همه کاره است زیرا می تواند هر قسمتی را که بخواهید بر روی بدن شما ویرایش کند. نیازی به مراجعه به هیچ خدمات جراحی پلاستیک نخواهید داشت. به سادگی در خانه نشستن، با دانلود نرم افزار Body Editor هنوز اندامی فوق العاده عالی دارید. شما می توانید از صورت چاق به صورت لاغرتر تبدیل شوید یا از بدن چاق، همچنان می توانید آن را به اندامی باریک تبدیل کنید. یا بدن باریک و لاغر را پر تر نشان دهید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

دانلود نرم افزار Body Editor

دانلود نرم افزار Body Editor – برنامه ادیت اندام اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: InShot Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.