خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bored Ape Creator v1.1.7 بازی اندروید

Bored Ape Creator بازی اندروید

 

Bored Ape Creator یک برنامه ویرایش عکس قابل توجه است که به عنوان NFT Art شناخته می شود و به شدت بر فیلترهای هنری تأکید دارد، که به ساده تر ساختن آثار هنری NFT های واقعی کمک می کند. برای استفاده از برنامه Bored Ape Creator به دانش برنامه نویسی قبلی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس های خود را آپلود کنید تا آنها را به آثار هنری منحصر به فرد NFT تبدیل کنید. استفاده از اپلیکیشن کاملا رایگان است.

تولید آثار هنری با استفاده از روش های غیر سنتی (NFT) در حال حاضر مد شده است. بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد تا NFT‌های خودتان را بسازید و بینش بی‌نظیری را ارائه دهید که فقط شما می‌توانید ارائه دهید. در BYAC، ده هزار میمون NFT منحصربه‌فرد وجود دارد که هر کدام دارای پس‌زمینه، شخصیت و ظاهر بیرونی خود هستند.

Bored Ape Creator یک برنامه کامپیوتری برای طراحی لباس منحصر به فرد برای هر یک از این 10000 میمون مورد استفاده قرار گرفت و سپس برنامه به صورت مکانیکی تمام لباس ها را برای میمون ها تولید کرد. شما به راحتی می توانید یک آواتار هنری پیکسلی منحصر به فرد NFT را تنها با چند کلیک ایجاد کنید و می توانید از آن در تمام سایت های شبکه اجتماعی متعلق به خود استفاده کنید.

با دانلود Bored Ape Creator می توانید NFT خود را با روحیه یک هنرمند واقعی بسازید. با استفاده از این ابزار، عکس های خود را شبیه به یک هنر NFT کنید! تصاویر پانک و کاراکتر از کارتون‌های معروف را می‌توانید در سراسر این سازنده آواتار پیکسل NFT پیدا کنید. چند اشاره به Bored Apes در اینجا برای اندازه گیری خوب پرتاب شده است! شما می توانید با تغییر مواردی مانند رنگ مو و چشم، ظاهر شخصیت را به دلخواه تغییر دهید. هزار یا چند پس‌زمینه وجود دارد که می‌توان آنها را برای استفاده در آثار هنری NFT یا کارت‌های NFT خود تغییر داد. این پس‌زمینه‌ها همچنین می‌توانند روی NFT Playmats شما استفاده شوند.

با نرم افزار Bored Ape Creator ویژگی های آثار هنری که در گذشته تولید شده اند را اصلاح کنید تا عملکرد بهتری داشته باشند. چیزی بسازید که دیگران بخواهند تا آخر عمر نگه دارند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. توسعه رابط کاربری یک نسیم است. از این قابلیت برای گرفتن تصاویر و به اشتراک گذاری آنها با دیگران استفاده کنید.

بازی Bored Ape Creator بینهایت

دانلود بازی Bored Ape Creator مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 31 Dress up Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.