خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Toy Cubes Pop v8.50.5 بازی مکعب های اسباب بازی اندروید

Toy Cubes Pop بازی مکعب های اسباب بازی اندروید

 

Toy Cubes Pop به عنوان یک بازی پازل با مکعب های انفجاری چشمگیر شناخته می شود. شما می توانید دو یا چند بلوک مجاور و یکسان را خرد کنید تا از مراحل آسان به بسیار دشوار در بیش از 2000 سطح پیشرفت کنید.

 

تجربه 2000 سطح از آسان تا پیچیده در دنیای رنگارنگ

بازی Toy Cubes Pop به عنوان یکی از گنجینه های سطح با تعداد سطوحی که در انتظار بازیکنان برای فتح در میان برترین های جهان است، شناخته می شود. اگر قبلاً در این جنگ فقط از بیش از 2000 مرحله لذت می بردید، اکنون ما سطوح جدید بیشتری را برای بازیکنان آورده ایم که به شما این نوید را می دهیم که به دلیل سختی آن لحظاتی از تجربه خراش را خواهید داشت. تا به حال با 2850 سطح آماده شده است.

 

سفر برای یافتن دوقلوهایی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا همه آنها را درهم بشکنند

از نظر گیم پلی، با نگاهی به آن ها، در صورت همپوشانی با بسیاری از عناوین پازل مشابه، گیم پلی نسبتا ساده ای در نظر گرفته می شود. بنابراین، حتی اگر شما یک مبتدی به این دنیای رنگی باشید، احساس عجیبی ندارد. وظیفه بازیکن این است که دو یا چند بلوک هم رنگ پیدا کند که در همه اشکال شبیه به هم باشند، مانند خواهران دوقلو که در کنار یکدیگر دراز کشیده اند تا آنها را منفجر کند.

 

پس از رسیدن به حداقل تعداد امتیاز، به افزایش امتیاز ادامه دهید

با بازی Toy Cubes Pop بازیکنان باید به حداقل تعداد امتیازی که قبل از پیوستن رسمی به بازی تعیین کرده‌ایم، دست یابند تا بتوانند در سطح دیگری در پشت بازی بازی کنند. با این حال، پس از به دست آوردن آن امتیاز، در آنجا متوقف می شوید و مستقیماً به صفحه بعدی می روید، اما بازیکن همچنان این فرصت را دارد که امتیاز را بهبود بخشد و پاداش های پشتیبانی زیادی را برای بازیکنان دریافت کند. در عین حال، این امتیاز رتبه شما را در جدول امتیازات رقابتی تعیین می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی توی کیوب پاپ Toy Cubes Pop

دانلود بازی Toy Cubes Pop – بازی توی کیوب اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yo App
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.