خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sliding Seas v1.3.7 بازی اسلایدینگ سی اندروید

Sliding Seas بازی اسلایدینگ سی اندروید

 

Sliding Seas یک بازی پازلی متفاوت است که به شما امکان می دهد کاوش کنید و به شهردار درخشان دنیای گرمسیری تبدیل شوید. در اینجا می توانید ساختمان های دوست داشتنی را برای خود انتخاب کنید و آزادانه جزایر خود را مطابق میل خود تزئین کنید.

اگر فردی هستید که دوست دارید تجربه کنید، این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید. در بازی Sliding Seas شما این فرصت را خواهید داشت که با شخصیت های دوست داشتنی زیادی آشنا شوید و انواع پازل هایی را که بازی ارائه می دهد دریافت کنید. با هوش و تخیل غنی خود، تمام راه های مختلف را برای تسخیر این بازی به سریع ترین روش بیابید.

 

یک دنیای جدید را کشف کنید

با آمدن به بازی Sliding Seas بازیکنان دنیای بسیار جدیدی را با صحنه‌های غنی و زیبا کشف کرده و پا به آن خواهند گذاشت. شما باید استراتژی های منحصر به فردی برای توسعه و تزئین جزیره خانه خود بیابید تا به روش های مختلف کامل و زیبا شوید. هر بازیکن یک انتخاب فردی دارد و راه های خود را برای کاوش بر اساس ترجیحات خود دارد. لطفا تمام استعدادهای خود را برای تسخیر این بازی به راحتی آشکار کنید.

از حالت های مختلف بازی لذت ببرید

بازیکنان هنگام شرکت در بازی Sliding Seas حالت های بازی جدید و مدرن بسیاری را کشف خواهند کرد. می توانید اقیانوس را نجات دهید یا در سطوح هیجان انگیز دزدان دریایی شرکت کنید. علاوه بر این، شما می توانید در جستجوی گنج ها فقط برای خود به همه جا بروید. لطفا حالت بازی را انتخاب کنید که دوست دارید و برای شما مناسب است. علاوه بر این، شما می توانید قطعات زمین را کنار هم قرار دهید تا بسیاری از جزایر زیبا و مرموز دیگر را ایجاد کنید.

 

پس از تکمیل چالش ها به دنبال پاداش های هیجان انگیز باشید

بازی Sliding Seas فرصت های زیادی را ایجاد می کند که به شما امکان می دهد هر روز پس از انجام وظایف محول شده، جوایز هیجان انگیز و ارزشمند زیادی دریافت کنید. هر ماموریتی که دریافت می کنید پر از چالش های پیچیده و پازل های مرموز است. شما باید عاقل باشید و مناسب ترین انتخاب ها را برای غلبه بر این چالش ها داشته باشید. با نبوغ و حساسیت خود، مطمئناً این موانع را به ساده ترین شکل ممکن پشت سر خواهید گذاشت.

 

در حین بازی، قفل برخی از شخصیت های VIP دیگر را باز کنید

هنگام شرکت در بازی Sliding Seas بازیکنان می توانند شخصیت های دوست داشتنی و مرموز بیشتری را باز کنند. از طریق گیم پلی بسیار جذاب، شما کاملاً مجاز هستید که برای خود یک بازیگر جذاب از شخصیت ها با سبک ها و ویژگی های مختلف ایجاد کنید. بیش از آن، صدها سطح در انتظار انتخاب و تجربه شما هستند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

دانلود بازی Sliding Seas

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mugshot Games Pty Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.