خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Airport Life 3D v1.0.28 بازی زندگی فرودگاهی اندروید

Airport Life 3D بازی زندگی فرودگاهی اندروید

 

Airport Life 3D یک بازی شبیه سازی جذاب است دری را به روی یک ماجراجویی بی نظیر فرودگاهی با انواع تجربه های نقش آفرینی باز می کند.

بازی Airport Life 3D به عنوان یک بازی که واقعی ترین سفر فرودگاهی را شبیه سازی می کند، شناخته می شود. هنگام ورود به اینجا، بازیکنان این فرصت را دارند که تجربیاتی از نقش های به یاد ماندنی از کارکنان فرودگاه گرفته تا مسافران داشته باشند. اگر از علاقه مندان به هوانوردی هستید، این یکی از بازی هایی است که برای شما متولد شده است. بازیکنان چمدان های خود را بسته و برای ماجراجویی خود آماده می شوند یا به عنوان حمل کننده چمدان تبدیل می شوند. همه انتخاب ها به عهده شماست.

 

وظایف یک کارمند یا مسافر را به عهده بگیرید

وقتی کار در بازی Airport Life 3D را تجربه کردید، این فرصت را خواهید داشت که فرودگاه را ببینید و بیشتر بدانید. این می تواند کارمندی باشد که قبل از سوار شدن به هواپیما مدارک و مراحل مربوط به مسافران را انجام می دهد. با این نقش شبیه ساز سختی ها و فشارهای این حرفه را بهتر درک خواهید کرد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید به یک مسافر معمولی تبدیل شوید و خدمات عادلانه فرودگاهی را تجربه کنید.

برخورد با موقعیت های عجیب و غریب و دیوانه کننده

ما همچنین موقعیت های غیرمنتظره و هیجان انگیز زیادی را در فرودگاه بازی Airport Life 3D برای شما به ارمغان می آوریم. همه منتظر بازدید و کشف میلیون ها بازیکن از سراسر جهان هستند. این می تواند جفت کردن و طبقه بندی بسیاری از مسافران مختلف در یک پرواز باشد، و چه کسی می دانست، ممکن است آنها بعد از این پرواز زوج شوند. و با این حال، معقول ترین تعداد افراد را ترتیب دهید تا بتوانید اتوبوس را با محصولات خرید پر کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Airport Life بینهایت

دانلود بازی Airport Life – بازی زندگی فرودگاه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.