خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MultiCraft v2.0.2 بازی مولتی کرفت اندروید

MultiCraft بازی مولتی کرفت اندروید

 

MultiCraft یک بازی ماجراجویی است که در آن بازیکنان در یک دنیای بزرگ ساخته شده از بلوک ها شرکت می کنند و دارای سطوح مختلف تجربه هستند. شما آزاد هستید که با چیزهایی که دوست دارید تعامل داشته باشید و زندگی خود را در بازی حفظ کنید. در عین حال، تعداد آیتم های بازی کاملاً متنوع است، بنابراین یادگیری آن زمان می برد. علاوه بر این، تعداد آنها نیز پس از برخی به روز رسانی ها افزایش خواهد یافت.

اقلام و دشمنان جدید را تجربه کنید

شما از نسخه جدید بازی MultiCraft و تغییراتی که در بسیاری از جنبه های مختلف این بازی ظاهر می شود، کاملا شگفت زده خواهید شد. بنابراین برای یادگیری و کشف پتانسیل کاری که می تواند برای شما انجام دهد، وقت صرف خواهید کرد. عنصر اول بلوکی است به نام آتش کمپ و شبیه به نام آن، توده ای از هیزم در حال سوختن را خواهید دید و کاربرد کمی متفاوت از کوره خواهد داشت. همچنین می توانید بررسی کنید که می تواند کوره را جایگزین کند یا خیر.

مورد بعدی که به راحتی توسط شما اضافه شده است، کیک تولد است. این وسیله ظاهری نسبتا بزرگ دارد و به همین دلیل نمی توان آن را حمل کرد و در جیب بازیکن قرار داد. در عین حال، هنگام تجربه حالت چند نفره، می توانید در مهمانی ها با دوستان خود نیز از آن استفاده کنید. علاوه بر این، موردی که به شما کمک می کند به راحتی معجون های زیادی را به طور همزمان ایجاد کنید، دستگاه های دم کرده است و معجون های جدید در انتظار شما هستند تا ساخته شوند.

به یک دنیای بزرگ و قابل کاوش بپیوندید

هنگامی که بازی MultiCraft مود شده را تجربه می کنید، از وسعت و آنچه در داخل آن ظاهر می شود کاملاً لذت خواهید برد. شما می توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید و بسته به حالت بازی که انتخاب می کنید، یک تجربه یکپارچه را تضمین کنید. در عین حال، عناصر موجود در این بازی همه به عنوان یک بلوک به حساب می‌آیند، بنابراین وقتی به چیزی نزدیک می‌شوید تا با آن تعامل داشته باشید، یک بلوک نامرئی را می‌بینید که آن را احاطه کرده و تعامل را برای شما آسان می‌کند. علاوه بر این، شما شخصیت را با دو دست از دید اول شخص کنترل خواهید کرد.

 

حالت های بازی هیجان انگیزی که نمی توانید از دست بدهید

حالتی که بازی MultiCraft دارد کاملاً متنوع است و بازیکنان می توانند حالت بازی را که مناسب آنهاست انتخاب کنند. حالت اول برای کسانی است که عاشق خلق کردن هستند تا ساختمانی بسازند که دوست دارند، که همان حالت خلاقانه است. مانند نام، شما قادر خواهید بود اقلامی را که دارید به هر ترتیبی و تا زمانی که برای شما مناسب باشد، قرار دهید تا یک ساختمان هیجان انگیز ایجاد کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید عناصری را که احساس نمی کنید ضروری هستند و مانع ساخت شما می شوند را از بین ببرید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی MultiCraft مود شده

دانلود بازی MultiCraft مود – بازی مولتی کرافت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MultiCraft Studio OÜ
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.