خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hatsune Miku v1.2.1 بازی هاستونه میکو اندروید

Hatsune Miku بازی هاستونه میکو اندروید

 

Hatsune Miku یک بازی سرگرم کننده موزیکال به سبک ژاپنی است. شخصیت اصلی یک خواننده مجازی به نام Hatsune Miku است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

HATSUNE MIKU :یک مرحله  ازرنگی! درونی ترین احساسات شما را کشف می کند این احساسات بر ایجاد ملودی آهنگ حاکم است. اعضای گروه بسته به نحوه نواختن و سرعت شما، آهنگ را خوب یا بد پخش می کنند. اگر آهنگ به خوبی اجرا شود، میکو روی صحنه می درخشد. زیر نور کانون درخشان، بازیکنان در دنیایی از موسیقی ملایم و عمیق غوطه ور خواهند شد. آهنگ های محبوب و آشنا زیر دست خوانندگان و اعضای گروه مجازی پخش می شود. نگاهی زنده و تازه به دنیای موسیقی بیان شده در بازی حسی هیجان انگیز و نزدیک به شما می دهد.

چگونه بازی کنیم

در بازی Hatsune Miku بازیکنان فقط باید یک آهنگ را بسته به سطوح مختلف انتخاب کنند. آهنگ می تواند برای مبتدیان آهسته باشد و اگر استاد هستید سریعتر باشد. صحنه آماده است؛ بازیکن وارد اتاق می شود و اولین تب را شروع می کند. وقتی کلید به پایین می‌لغزد، مسابقه‌ای را که می‌توانید به‌طور پیوسته تب کنید تماشا کنید، آن کلید را نگه دارید.

بازیکنان می توانند با احساسات خود آهنگ بسازند. با بسیاری از آهنگ ها از ملایم تا پر جنب و جوش، آنها در دنیای موسیقی رنگارنگ غوطه ور خواهند شد. با تمرین دستان خود برای کنترل صداهای آهنگ مطابق با موسیقی، این بازی هم آرامش بخش است و هم برای رفلکس ها چالش برانگیز است.

بازی هاستونه میکو دارای احساسات زیادی مانند امید، مشکل، شور و نشاط است. هر احساس در Sekai های مختلف انتخاب شده توسط بازیکن در دسترس خواهد بود. بسیاری از مراحل ویژه مانند سرزمین عجایب Sekai. در پارکی اتفاق می افتد که گل ها در خیابان آواز می خوانند. مدرسه سکای از احساسات صادقانه شکل گرفته است. Sekai خالی و Sekai مدرسه تم های جذابی برای بازی هستند.

آهنگ های جدید را از فروشگاه موسیقی دریافت کنید

پخش کننده می تواند آهنگ های پیش فرض را از سیستم انتخاب کند و شروع به پخش در بازی HATSUNE MIKU کند. علاوه بر این امکان انتخاب سطح و انتخاب آهنگ در آن وجود دارد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با آیتم های به دست آمده در بازی خریداری کنید.

دانلود بازی Hatsune Miku مود

دانلود بازی Hatsune Miku مود شده – بازی هاستونه میکو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SEGA CORPORATION
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (3 دیدگاه)
طراوت 23 فروردین 1402 پاسخ

بنظرم خوبه شوخی کردم عععععععععععععااااااااللللللللللییییییییی 😚

صبا 28 دی 1401 پاسخ

بازی عالی

صبا 28 دی 1401 پاسخ

هخح