خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود FIST OF THE NORTH STAR v4.2.1 بازی مشت ستاره شمالی اندروید

FIST OF THE NORTH STAR بازی مشت ستاره شمالی اندروید

 

FIST OF THE NORTH STAR فضای جدیدی را هنگام توسعه محتوای رزمی بر اساس قدرت مشت ها و حرکات انحصاری به ارمغان می آورد. بازیکنان داستان اصلی زندگی مبارزان قوی را تجربه خواهند کرد. جزئیات بسیار شدید و جدیدی ظاهر می شود که شما را در آن سفر غرق می کند. ویژگی های جدید اضافه شده زودتر عرضه می شود و ورود جنگنده نقطه عطفی در عصر نوآوری است. گزینه های بیشتر به زودی در راه است!

نوشتن ادامه داستان

دنیای هنرهای رزمی همیشه برای هر کسی که بخواهد به آن نزدیک شود، یک حس رمز و راز به ارمغان می آورد. بازی FIST OF THE NORTH STAR مکانی است که به شما توضیحاتی در مورد زندگی همراه با هنرهای رزمی می دهد. رازهای قدیمی دوباره کشف می شوند و داستان این ورزش منحصر به فرد ادامه دارد. بیایید دریابیم که چه چیزی در انتظار شماست. آیا در این سفر یادگیری توانایی تبدیل شدن به بهترین دارنده دانش را دارید، بیایید به مسابقات اولیه برویم.

پشتیبانی فنی

بازیکنان از انیمیشن هایی که تحت یک لایه رنگی زیبا و خلاقیت های خاصی قرار گرفته اند لذت خواهند برد. آنها بر اساس آنچه قبلاً وجود داشت، یک سیستم شخصیت واقعی تری ایجاد کردند و یک فضای منحصر به فرد ساخته شد. مسابقات بدون پشتیبانی از صدا جذابیت کمتری خواهند داشت. زنده تر، شاید شما خودتان در آن غوطه ور شده اید!

داستان اصلی بدون تحریف شخصیت ها یا جزئیات اصلی باقی می ماند. هنوز هم خلاقیت های خودش را دارد، اما در قالب قدیمی است، و این باعث می شود کسانی که به داستان اصلی علاقه دارند، بتوانند شخصیتی را که زمانی دوست داشتند بازی کنند، شور و اشتیاق بیشتری پیدا کند!

شخصیت ها را با برنامه ریزی کنترل کنید

نحوه استفاده از مهارت های هر شخصیت نیز در بازی FIST OF THE NORTH STAR بسیار آسان است. هر حرکتی با حرکت ملایم انگشت خود روی صفحه نمایش داده می شود. به لطف کلیدهای مجازی نمایش داده شده سریعتر حرکت کنید و توقف یا ادامه را برای طرح بعدی انتخاب کنید. شما با ترکیب اقدامات در هنرهای رزمی یا هنرهای رزمی، که قلب تمرینات مهارتی روزانه است، ضربات متوالی ایجاد می کنید.

بازی FIST OF THE NORTH STAR مود

دانلود بازی FIST OF THE NORTH STAR مود – بازی مشت ستاره شمالی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SEGA CORPORATION
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.