خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Dinosaur Park Tycoon v2.0.0 بازی مدیریت پارک دایناسور اندروید

Idle Dinosaur Park Tycoon بازی مدیریت پارک دایناسور اندروید

 

Idle Dinosaur Park Tycoon یک بازی شبیه ساز مدیریت بیکار است که در آن بازیکنان با دایناسورهای مختلف پارک را مدیریت می کنند و از بازدیدکنندگان کسب درآمد می کنند. برای مراقبت از دایناسورها و توسعه پارک باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید.

بازی پارک دایناسور به شما کمک می کند تا با دایناسورهایی با اشکال مختلف آشنا شوید و آنها را به پارک خود بیاورید. شما قادر خواهید بود با غذاهای روزمره از آنها مراقبت کنید و به شما کمک می کنند تا بازدیدکنندگان را برای کسب درآمد بیشتر به پارک جذب کنید. در عین حال، مکانیسم های ارتقای زیادی وجود دارد که ممکن است به آنها علاقه مند باشید تا اطمینان حاصل کنید که مراقبت خوب باقی می ماند و پارک رشد می کند.

یک شغل در پارک دایناسور بسازید

در بازی Idle Dinosaur Park Tycoon بازیکنان نقشی را بر عهده خواهند داشت تا یک پارک دایناسورها را تصاحب کنند که بازدیدکنندگان می توانند به آنجا بیایند و دایناسورها را از مناطق دیگر ببینند. هر بازدید مقدار مشخصی پول به بازیکن می دهد. بازیکن می تواند از آن برای توسعه بیشتر عناصر مرتبط با پارک برای کمک به افزایش درآمدزایی و تسهیل زندگی بهتر دایناسورها استفاده کند.

برای پیدا کردن دایناسور به یک ماجراجویی بروید

یک نکته جالب وقتی که بازی Idle Dinosaur Park Tycoon را تجربه می کنید این است که چندین منطقه با انواع مختلف دایناسورها پیدا خواهید کرد. جالب است زمانی که دایناسورها هنوز در دنیای بازی زنده هستند و می توانند در پارک شما ظاهر شوند. در عین حال، آنها همچنین باید هر از گاهی از آنها مراقبت کنند و غذای کافی برای رشد آنها فراهم کنند. علاوه بر این، برای انجام اکسپدیشن ها باید درآمد کسب کنید.

وقتی بازیکنان ماجراجویی را شروع می‌کنند، یک نکته قابل توجه مقدار پولی است که برای تشویق تیم‌ها برای پذیرش این کار و یافتن دایناسورهای جدید برای شما صرف می‌شود. همچنین، با گذشت زمان، باید منابع خاصی را برای باز کردن قفل مناطق جدید به دست آورید. مناطق جدید دایناسورهای متفاوتی نسبت به دایناسورهای قبلی خواهند داشت و مطمئناً انگیزه ای برای توسعه کارتان خواهد بود.

دانلود بازی Idle Dinosaur Park Tycoon مود

دنلود بازی Idle Dinosaur Park Tycoon مود شده – بازی پارک دایناسور بیکار اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.