خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mivo v3.14.493 برنامه ساخت فیلم می وو اندروید

Mivo برنامه ساخت فیلم می وو اندروید

 

Mivo به کاربران کمک می کند تا فیلم هایی با جلوه ها و صداهای کامل ایجاد کنند. کاربران می توانند از قالب های برنامه و ویژگی های ویرایش هیجان انگیز مانند تغییر چهره استفاده کنند.

نرم افزار Mivo برنامه ای است که به شما کمک می کند تا با محتوایی که تهیه کرده اید، اسلایدشوهایی با افکت ها و صداهای کامل ایجاد کنید. تعداد قالب های ویدئویی متنوع است و با انتخاب کلمات کلیدی مربوطه می توان آنها را فیلتر کرد. در عین حال، کاربران می توانند به طور کامل ویدیوهای باکیفیت بسازند و تنها با یک لمس به دلیل برنامه های مرتبط، به اشتراک گذاری را انجام دهند.

به کمک این برنامه یک ویدیوی نمایش اسلایدی را به روشی ساده ایجاد کنید

اگر می‌خواهید یک ویدیو سریع بسازید اما همچنان پر از افکت‌ها باشد، می‌توانید از Mivo استفاده کنید، برنامه‌ای مناسب برای ایجاد ویدیوهای نمایش اسلاید. این ویدئوها تجربیات مختلفی را برای بینندگان فراهم می‌کنند، زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند خودشان را متناسب با ایده‌هایشان تنظیم کنند. علاوه بر این، برنامه همچنین منابع بسیاری را فراهم می کند که آنها نمی توانند نادیده بگیرند.

از قالب هایی که می بینید استفاده کنید

هنگامی که به صفحه اصلی برنامه Mivo دسترسی پیدا می کنید، یک سری محصولات از پیش ساخته شده را مشاهده خواهید کرد و اینها قالب های ویدیویی مفیدی برای کاربران هستند. این اپلیکیشن گاهی اوقات مشکل زیادی برای کاربران ایجاد نمی کند که از قالب ها می آید. در عین حال، کاربران نیز برخی از عناصر را به طور کامل از این قالب ها تغییر می دهند و سپس محصول مورد نظر خود را دریافت می کنند. قالب های ویدئویی معمولا از قبل طراحی شده اند.

الگوهای مناسب را بیابید

شما بدون شک طیف گسترده ای از قالب های ویدیویی را که نرم افزار Mivo ارائه می دهد تشخیص خواهید داد، و انتخاب اغلب برای بسیاری از کاربران نیز آسان است. این از دیدن پیش نمایش های این ویدیوها و به خصوص داشتن کلمات کلیدی مربوطه برای انتخاب کاربران ناشی می شود. به طور خاص، این ویژگی شبیه به یک ضربه فیلتر روی یک کلمه کلیدی عمل می کند و عناصر مرتبط به طور کامل در مقابل شما ظاهر می شوند.

برخی از تنظیماتی را که می خواهید انجام دهید

نکته جالبی که هیچ کاربری نمی تواند از آن چشم پوشی کند این است که می تواند از چند ویژگی تنظیم جالب استفاده کند و کاربران متوجه ویژگی تغییر چهره خواهند شد. می‌توانید کلمه کلیدی مربوطه را برای این ویژگی پیدا کنید، و پس از انتخاب ویدیوی مناسب، عکسی را آپلود می‌کنید تا برنامه تشخیص دهد. در همان زمان، عملیات عملیاتی می شود و زمانی که حاشیه فیلم زرد شود، پایان می یابد.

برنامه Mivo: Face swap & MV maker

دانلود برنامه Mivo: Face swap & MV maker مود شده

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sweet Snap Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.