خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Stunt Legends Insane Stunt Car v9 بازی افسانه های بدلکاری اندروید

Stunt Legends Insane Stunt Car بازی افسانه های بدلکاری اندروید

 

در بازی Stunt Legends Insane Stunt Car مانورهای رانندگی خطرناک و هیجان انگیز را در یک خودروی مسابقه ای بدون محدودیت انجام دهید.

 

بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی Stunt Legends بسیار سرگرم کننده و فوق العاده هیجان انگیز و رنگارنگ است. هر کسی که در این فعالیت شرکت می کند هرگز از آن خسته نمی شود.

این واقعیت که همیشه یک اتفاق دیدنی در بازی Stunt Legends Insane Stunt Car رخ می دهد، باعث لذت بردن از آن می شود. در این بازی ویدیویی مسابقه‌ای دیوانه‌وار، پشت برخی وسایل نقلیه ماهیچه‌ای بسیار قوی قرار می‌گیرید. عامل کلیدی که به ماهیت سرگرم کننده بازی کمک می کند، سرعت سریعی است که در آن اکشن اتفاق می افتد. سطح برتری وسیله نقلیه شما تعیین می کند که ماشین شما چقدر می تواند با وسایل نقلیه دیگر رقابت کند و سرعت حرکت آن در سریع ترین حالت ممکن است.

برخی از جاده‌های عقب انگلستان و برخی از محله‌های کمتر محبوب شهر را کاوش کنید تا حس واقعی‌تری نسبت به کشور پیدا کنید. این واقعیت که محیط بازی بسیار بزرگ است، توانایی بازیکن را برای بررسی مناطق مختلف دنیای بازی محدود نمی کند.

گردشگران به دلیل فراوانی مکان‌های جذاب و فعالیت‌های جذابی که در زمان حضور در انگلستان در دسترس هستند، برای بازدید از انگلستان مجذوب خواهند شد. تنش نگرانی در مورد آسیب رساندن به خودروی شما زمانی از بین می‌رود که بتوانید در فضای باز لذت ببرید و در عین حال در تنظیمات نفس‌گیر خارج از جاده رانندگی کنید. هر چه مکان های بیشتری را بازدید و تجربه کنید، مکان های بیشتری را در آینده خواهید دید. این تمایل متناسب با تعداد مکان هایی است که بازدید کرده اید و دیده اید.

در این بازی مسابقه ای بی نظیر و پیشرفته می توانید دریفت کنید، با سرعت بالا مسابقه دهید و با بازیکنان دیگر رقابت کنید. علاوه بر اجرای بسیاری از کارهای هیجان انگیز دیگر، شما قادر خواهید بود همه این کارها را انجام دهید.

شما از توجه دقیق به جزئیات آنقدر شگفت زده خواهید شد که حرکت پیستون ها را دقیقاً از طریق پوست خود احساس خواهید کرد، زیرا با دقت به جزئیات توجه شده است. از آنجایی که گرافیک بسیار قانع کننده است، عادت کردن به نحوه بازی در ابتدا ممکن است کمی طول بکشد. گیمرها این تصور را خواهند داشت که در رقابت های دنیای واقعی شرکت می کنند. در جهانی که همه چیز همیشه در حال حرکت است، خودروها و رویدادهای جدید به صورت هفتگی از طریق به روز رسانی اضافه می شوند.

بازی Stunt Legends Insane Stunt Car مود شده

دانلود بازی Stunt Legends Insane Stunt Car مود – بازی افسانه های بدلکاری اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tuning Mania
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.