خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 60 Parsecs بازی 60 پارسک اندروید

60 Parsecs بازی 60 پارسک اندروید

 

60 Parsecs یک بازی ماجراجویی و متفاوت است. عصر فضای اتمی عالی بود! این یک انفجار بود تا اینکه به عصر آبگرم پسا آخرالزمانی تبدیل شد. ایستگاه فضایی شما آماده انفجار است. فقط 60 ثانیه فرصت دارید تا اوضاع به هم ریخته را نجات دهید. قبل از اینکه ایستگاه فضایی شما منفجر شود و به سمت کشتی اضطراری بشتابید، 60 ثانیه فرصت دارید تا چیزی (یا هر کسی) را بگیرید. سپس، شما می توانید ماجراجویی خود را در ناشناخته بزرگ آغاز کنید.

بررسی اجمالی بازی 60 Parsecs

60 پارسک طول می کشد. این تریلر علمی تخیلی کمدی تاریک در عصر فضای اتمی می گذرد. سوسک‌هایی که کلاه‌های فضایی به سر دارند و همچنین تمام پارانویای دوران جنگ سرد در آن دیده می‌شود.

شما رهبری گروهی از فضانوردان ناآماده را بر عهده خواهید داشت که به تمام آشغال ها و وسایلی که دارید مجهز هستند. سپس وارد ماجراجویی در سراسر جهان شوید که فقط می توان آن را گمراه توصیف کرد. هنگام مقابله با بلایای فضایی مانند کمبود سوپ، باید از تجربه خود نهایت استفاده را ببرید. آیا می توانید در یک سرزمین خارجی زنده بمانید؟

جمع آوری و تخلیه

در بازی 60 Parsecs قبل از اینکه بمب‌های هسته‌ای ایستگاه فضایی را نابود کنند، 60 ثانیه فرصت دارید تا هر گونه تدارکات یا خدمه را بگیرید. برای گرفتن یک عروسک جورابی هیچ وقت دیر نیست.

زنده بمانید و تصمیم بگیرید

اجتناب از مرگ در فضا دشوار است، بنابراین تا جایی که می توانید از آنها دوری کنید. حتی اگر همه شانس ها علیه شما به نظر می رسد، از منابع و هوش (امیدوارم بی حد و حصر) خود بهترین استفاده را ببرید تا به شما کمک کند تصمیمات سخت بگیرید و زنده بمانید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی 60 Parsecs بینهایت

دانلود بازی 60 Parsecs مود – بازی 60 پارسک اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.