خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Stellar Wind Idle: Space RPG 0.6.28 بازی مدیریت سفینه اندروید

Stellar Wind Idle: Space RPG بازی مدیریت سفینه اندروید

 

Stellar Wind Idle: Space RPG یک بازیاستراتژیک است که در آن نبردهای فضایی در انتظار شما هستند. به عنوان فرمانده، در جنگ برای فضا شرکت کنید.

ناوگان کشتی های پرنده خود را مدیریت کنید و در نبرد آزاد با دشمن شرکت کنید. حملات سفینه های فضایی خود را برای از بین بردن اهداف خاص سفارشی کنید. راه خود را از طریق نبردهای متعدد بجنگید تا به مرکز اصلی دشمن برسید. خود را در نبردهای پر جنب و جوش و پویا غوطه ور کنید و با ارتقاء کشتی آنها را چشمگیرتر کنید. زرادخانه سنگینی از کلاهک‌های قدرتمند، پرتابگرهای مختلف موشک، توپ‌های لیزری و کشتی‌هایی که به سرعت احیا می‌شوند را به دست آورید.

در بازی Stellar Wind Idle: Space RPG خود را با سفینه های فضایی جدید ارتقا و گسترش دهید. با استفاده از منابعی که سرعت، زره و آسیب را افزایش می دهد، کشتی ها را ارتقا دهید. با تیم خود نظم را به کهکشان بیاورید، برای بشریت قهرمان شوید.

فضا را از انسان های بی پروا که می خواهند بر جهان حکومت کنند پاک کنید. مکان‌های شگفت‌انگیز در فضا را کاوش کنید، ماموریت‌ها را تکمیل کنید و تا بی‌نهایت کهکشان پیشروی کنید. به دنبال دکل‌های جدید، ارتقاء و ماژول‌های منحصر به فرد ناوگان باشید تا به شما کمک کند در مبارزه با شیطان قوی‌تر شوید.

اگر دوست دارید بازی های جنگ فضایی MMO را انجام دهید، این باز علمی-تخیلی جنگ فضایی برای شما مناسب هستند!

بازی علمی تخیلی Stellar Wind چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارند!

وارد دنیایی شوید که کل کهکشان را شبیه سازی کرده است. شما در حال تامین امنیت کیهان انسانی هستید اما این بار تقریبا غیرممکن است.

به جلو پرواز کنید، سفینه های فضایی بسازید، به دنبال ماژول های شگفت انگیز باشید و فضا را بررسی کنید. زندگی شما و کل کیهان انسانی به آن بستگی دارد. زیرا انبوه دشمن بی پایان هرگز تسلیم نخواهند شد.

شما ماموریت های زیادی برای تکمیل دارید:

پویش
اعزام
شکاف ها
آرنا

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Stellar Wind Idle: Space RPG اندروید

دانلود بازی Stellar Wind Idle: Space RPG مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.