خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود بازی Robbers دزد حرفه ای

Robbers یک بازی زیبا است که به صورت 2 بعدی طراحی شده و در آن باید در نقش یک دزد ظاهر شوید که به یک موزه پر از آثار باستانی و ارزشمند برای سرقت چند شئ مهم رفته، اما مامورین موزه او را می بینند و او سعی می کند تا از دست آن ها فرار کند. در حین فرار باید حواستان کاملا جمع باشد تا به موانع برخورد نکنید زیرا اگر این اتفاق بیوفتد مطمئنا به زمین خورده و مامورین امنیتی شما را خواهند گرفت.علاوه بر تمام این ها در بازی Robbers دوربین های مدار بسته نیز شما را کنترل خواهند کرد و از همه بدتر سگ های رباتی هستند که با سرعت زیاد سعی می کنند تا شما را متوقف کنند.در طول مسیر الماس هایی وجود دارد که باید آن ها را جمع آوری کنید.

از ابتدا برای سرقت همین الماس ها به دردسر افتاده اید، پس هر طور شده و به هر نحوی الماس ها را جمع آوری کنید زیرا برای خرید آیتم های مختلف نیز به این الماس ها و امتیازاتی که به خاطر جا گذاشتن مامورین و همچنین سگ ها کسب می کنند بسیار لازم و ضروری هستند. تمام دقت خود را به کار ببرید زیرا این تنها شانس شما برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سارقان قرن است. موانع موجود در بازی Robbers بسیار زیاد هستند و هر کدام سختی خاص خود را دارند و اگر دقیق نباشید ممکن است نتوانید از موانع بلد عبور کرده و یا بین دو مانع گیر کنید که در این صورت باید بازی را از اول شروع کنید. همچنین بازی Robbers از گرافیک منحصر بفردی بهره می برد که توانسته در کنار گیم پلی عالی و سبک فوق العاده تبدیل به یک بازی اعتیاد آور شود و گیمر ها را ساعت ها مشغول بازی کند.

 

 ویژگی های بازی:

انتخاب شخصیت (مرد یا زن)

وجود 14 لباس سفارشی برای شما

36 مرحله چالش برانگیز

جایزه های مختلف برای گرفتن دزد نهایی

استفاده از آیتم های مختلف هنگام فرار

و…

 

 

.
اسکرین شات‌ها
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
Pooria 20 آذر 1392 پاسخ

تا 4 ساعت دیگر