خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Uri: The Sprout of Lotus Creek 1.0.3 بازی یوری: جوانه درختی کنار نهر اندروید

Uri: The Sprout of Lotus Creek – بازی یوری: جوانه درختی کنار نهر اندروید

آیا تا به حال در سر رویای اینکه تنها کسی هستید که می تواند جهان را نجات دهد را داشته اید؟ شما ممکن است در رویای خود مشکلات مختلفی را در پیش رو داشته باشید و یا احساس گرسنگی و تنهایی کنید؛ با این حال، این مأموریت ویژه را شما با قدرت و اطمینان به جلو پیش می برید. برای تحقق رویای نجات دنیا فقط کافی است تا بازی جدید و سرگرم کننده Uri: The Sprout of Lotus Creek را نصب و فعال نمایید. این بازی سرگرم کننده ماجراجویی را استودیوی بازی سازی CMGE Group Limited برای سیستم عامل اندروید طراحی و در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار منتشر کرده است. امتیاز بی نظیر بازی 5.0 از 5.0 بوده که هر کسی را شگفت زده خواهد کرد.

در این بازی یک داستان بی نظیر راجع به سفر اسرار آمیز Uri را شاهد خواهیم بود. پس از آنکه Uri نشانه هایی از ناجی دریافت می کند، ماجراجویی خود را به تنهایی شروع می کند؛ او با پیشرفتی در جهان و حل انواع پازل های جذاب و معماهای مختلف، اجتناب از خطرات شگفت انگیز، Uri سرانجام موجب نجات جهان می شود. شاید مانند بازی Kidu: A Relentless Quest نیاز به تلاش بسیار داشته باشید و یا شاید به راحتی بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید

این بازی شما را به سرزمین عجایب پری دریایی هدایت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماموریت را انجام دهید: جهان را نجات دهید. این بازی ترکیبی از ماجراجویی، پارکور و حل پازل های بی نظیر است که به شما احساسی بی نظیر اما لذت بخش را خواهد داد. اگر آماده اید، بیایید ببینیم که چقدر شما می توانید در این سفر چالش انگیز ادامه داده و زنده بمانید!

 

ویژگی های بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek :

  • مراحل مختلف و جذاب
  • پازل و معماهای بی نظیر
  • ماموریت های منحصر به فرد
  • مکان های متنوع
  • سفر به سرزمینی عجیب
  • صدا گذاری بی نظیر
  • گرافیک جذاب و مناسب

 


راهنمای نصب بازی :

  1. فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  2. بازی را اجرا کنید.
Uri: The Sprout of Lotus Creek - بازی یوری: جوانه درختی کنار نهر

Uri

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CMGE Group Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.