خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Draw Pixel Art Pro 3.53 برنامه طراحی پیکسلی اندروید

Draw Pixel Art Pro برنامه طراحی پیکسلی اندروید

برنامه Draw Pixel Art Pro یک اپلیکیشن ویژه طراحی بوده که به شکلی جالب و سریع قادر است تا برای شما طرح هایی با شکل و شمایل پیکسلی را ایجاد کند و این شما هستید که با استفاده از ابزار این برنامه می توانید بهترین تصاویر پیکسلی را برای خودتان خلق کنید بدون آنکه تجربه ای در این کار داشته باشید و یا بخواهید سختی برنامه های مشابه در فروشگاه گوگل پلی را تجربه نمایید. این برنامه قادر است تا تصاویر طراحی شده در فرمت های محبوب مانند PNG، BMP و JPG برای شما ذخیره کند و شما نیز می توانید از آنها در تمامی شبکه های اجتماعی با کیفیت های مختلف و اندازه های گوناگون استفاده کنید. این برنامه همچنین قادر است تا با ترکیب تصاویر ساخته شده مختلف با یکدیگر برای شما انیمیشن های پیکسلی خلاقانه ای را بسازد که می توانید آنها را با فرمت GIF ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.

محیط کاربری این برنامه در دو حالت افقی و عمودی صفحه نمایش گوشی شما به خوبی جا گرفته و به سادگی هر چه تمام تر می توانید تصاویر با پس زمینه خاکستری، سفید، مشکی و حتی شفاف را با این برنامه برای خودتان بسازید. ابزار های طراحی مختلفی مانند قلم مو، خطوط موازی، کج، راست، مربع و دایره و … در در این برنامه در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید طراحی های خودتان را به بهترین نحو ممکن انجام داده و این طراحی ها منجر به خلق یک تصویر بامزه و جذاب شود.


ویژگی های نرم افزار Draw Pixel Art Pro :

  • محیط کاربری ساده و سریع برای خلق تصاویر
  • ذخیره با فرمت های مختلف محبوب
  • ساخت تصاویر با پس زمینه های مختلف و حتی شفاف
  • ابزار های طراحی متنوع
  • به اشتراک گذاری سریع

Draw Pixel Art Pro برنامه طراحی پیکسلی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Decipixel Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.