خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Encounter Strike:Real Commando Secret Mission 2020 1.1.9 بازی ماموریت مخفی اندروید

Encounter Strike:Real Commando Secret Mission 2020 بازی ماموریت مخفی اندروید

 

Encounter Strike: Real Commando Secret Mission 2020 یک بازی اندرویدی بی نظیر و محبوب در سبک Role Playing یا نقش آفرینی است که توسط Enjoy.GameStudio.Fun ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

بسیاری از بازی های رایگان و بازی های جدید 2020 در فروشگاه بازی وجود دارد، اما ما مفتخریم که یک بازی تیراندازی جدید را در فروشگاه بازی به ویژه برای طرفداران بازی های ارتش و fps راه اندازی کنیم.


ویژگی های اصلی بازی:

•بازی آفلاین است
• کنترل اسلحه ها ساده و قابل درک است
• طیف گسترده ای از تفنگ های حمله (تیرانداز از خفا و حمله).
• دشمن پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی: Challenge Real است


 

بازی های اعتیاد آور و سلاح های مدرن در این نبرد بازی تیراندازی، وقت آزاد شما را هیجان انگیز می کنند. شما یک سرباز کماندویی در این میدان جنگ عملیاتی هستید و مسئولیت تیراندازی سربازان دشمن را برعهده دارید. بر خلاف دیگر بازی های خسته کننده تیراندازی 2020 ، این یک بازی تیراندازی در Fps شامل انواع سلاح های کشنده، اسلحه های مدرن، زرادخانه های نبرد و موارد دیگر است.

شما یک نیروی ویژه از نیروهای نخبه هستید، که توسط نیروهای ویژه آموزش دیده اند، بنابراین در خط مقدم بجنگید.

در این بازی جدید به بسیاری از مهارتهای جدید در زمینه تیراندازی مدرن مجهز هستید و باید به خود نشان دهید که یک کماندو مدرن هستید که در بهترین مکان جهان آموزش دیده اید.

اگر قصد دارید تمام این مأموریت ها را از طریق نبردهای اسلحه ای پیشرو به اتمام برسانید، برنده بازی اعتصاب و بقا در سال 2020 خواهید شد. در تاریخ بازی های 2020 fps، این بازی اکشن ماموریت های بسیاری برای تکمیل کماندوهای ارتش و مأموریت های تیراندازی دارد. پس از اتمام هر یک از چالش های تیراندازی آزاد، شما با یک جنگ بعدی و چالش جنگ بعدی جایگزین خواهید شد.

اسلحه های زیادی از قبیل تفنگ های تیراندازی و گلوله دارید اما این ها قفل شده اند. بنابراین در این بازی آفلاین باید آنها را باز کنید تا به همه دشمنان شلیک کنید. این بازی SWAT عصبانی بهترین بازی برای شماست.

منتظر چی هستی؟ این بازی اکشن 2020 را بارگیری کنید و با شلیک به همه ی سربازان دشمن، طعم پیروزی را بچشید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.

بازی ماموریت مخفی Encounter Strike

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Enjoy.GameStudio.Fun
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.