خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Awakening of Dragon 1.5.0 بازی بیدار شدن اژدها اندروید

Awakening of Dragon بازی بیدار شدن اژدها اندروید

 

Awakening of Dragon یک بازی اندرویدی جذاب و هیجان انگیز جدید در سبک Role Playing یا نقش آفرینی است که توسط EFUN COMPANY LIMITED ساخته شده است و شما می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

 

هزاره پیش ، دیو پادشاه بال، در حمله به قلمرو الهی تبدیل به شیطان شد. پس از نبرد ، خدایان متحمل شکست شدند و نابودی قلمرو الهی تقریباً کامل بود. برای نجات آخرین امید باقی مانده خود ، 7 اژدهای الهی چاله ای را در فضا-زمان ایجاد کردند و به سرزمین هماهنگ آرکوس سفر کردند. آنها در آنجا از توانایی های خود برای ایجاد یک دنیای جدید و 3 نژاد ، انسان ، الف و کوتوله که تحت حمایت 4 اژدها الهی زندگی می کردند ، استفاده می کنند.
با گذشت زمان ، قدرت اژدها الهی شروع به از بین رفتن کرد و یک انبوه شیطانی از طریق چاله ی ایجاد شده در فضا-زمان به آرکوس سفر کرد تا این سرزمین را ویران کند. فقط یک نفر می تواند کریستال اژدها را در اختیار داشته و قدرت Dragon Soul را بیدار کند. فقط در این صورت می توان انبوه شیطان را شکست داد و Arcus را نجات داد.


[ویژگی های بازی]

– دگرگونی،  اژدهای فرو رفته درخواب الهی باستانی را بیدار کنید
در [Arcus] اژدها نمایانگر ایمان و قدرت مطلق است. افسانه ها می گویند اژدهای پر افتخار هرگز سر نجیب خود را خم نکرده است، تا زمانی که یک برگزیده با کریستال اژدهای الهی ظاهر شد. یخ ، آتش ، نور ، تاریک ، زندگی ، زمان و مکان: 7 سیستم خدای اژدها را با استفاده از سیستم تحول نوآورانه ما باز کنید. به یک اژدها تبدیل شده و با کنترل های هیجان انگیز بازی دشمنان خود را به سرعت اعزام کنید.

 

– تصاویری نفیس ، دنیای ماجراجویی بی پایان را کشف کنید
ک جشن بی سابقه برای چشم ها در جهانی با وسعت 10،000 کیلومتر مربع بزرگ! پرواز پانوراما 360 درجه، گرافیک همه جانبه، ردیاب نور پویا و اثرات ذرات فوق العاده واضح: مناظر Arcus همه اینها را دارد!

 

– بین کلاس های مختلف کنترل اژدها به خواست خود تغییر دهید
کلاس های سنتی جنگجو و کماندار را فراموش کنید. یک کماندار باشید که به یک اژدهای الهی جنگجو روبرو می شوید و با کنترلش با دشمن روبرو شوید، یا یک جنگجو که به یک اژدها تبدیل می شود تا دشمن را با جادوها از دور بمباران کند: سیستم دگرگونی اژدها الهی کاملاً سیستم های سنتی را سرنگون می کند.

 

– Dragon Conquest، SvS Dimension Battle
در گیم پلی ابتکاری ما [SvS World War] ، بازیکنان باید در دنیای دیگر نبرد کنند زیرا در این تجربه نبرد چند نفره شدید ، به مصاف خود می روند. سرور در مقابل سرور ، ارتش در مقابل ارتش ، جهانی در مقابل جهان. اگر نمی خواهید تسلیم شوید ، پس سلاح های خود را بردارید و تا مرگ بجنگید!

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.AwakeningofDragon را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Awakening of Dragon

بازی بیدار شدن اژدها Awakening of Dragon اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: EFUN COMPANY LIMITED
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.