خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود My Town: Home DollHouse – New Kids play house game 5.91 بازی شهر من اندروید

My Town: Home DollHouse – New Kids play house game بازی شهر من اندروید

 

My Town: Home DollHouse – New Kids play house game یک بازی اندرویدی پرطرفدار در سبک آموزشی و نقش آفرینی است که توسط My Town Games Ltd ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

داستان زندگی خانوادگی خود را با شهر من ایجاد کنید
آیا به یاد دارید کودکی خود را در خانه عروسکی و عروسک بازی گذراندید و بزرگ شدید؟ کودکان و نوجوانان دوست دارند بازی کنند و داستانهای زندگی کمی سرگرم کننده ایجاد کنند.

بازی خانه Town My Doll Doll یک بازی مناسب برای کودکان است. با خانه ای که آنها می توانند با آن تماس بگیرند ، بچه ها می توانند تقریباً با هر چیزی که در آن است تعامل و بازی کنند. این خانه عروسک در شهر میگا با تعداد زیادی اتاق و شخصیت های خانوادگی سرگرم کننده (مادر ، پدر، پپی ، بچه ها) است که فقط در انتظار بچه های کوچک (پسران ، دختران) برای بازی با آنها و راه دادنشان به داستان زندگی خود هستند. 🏡👨👩👧👦


خانه شهر عروسکی من را تجربه کنید
My Town: Home Dollhouse یک بازی برای کودکان و نوجوانان است! این خانه عروسک شما است که در آن همه چیز تعاملی و سرگرم کننده است. در شهر من ، یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی ، هر بار که برنامه My Town را باز می کنید و وارد جهان می شوید ، ماجراهای پیش رو ی زیادی منتظر شما هستند.

کودکان و نوجوانان می توانند تقریباً با هر موردی که در دنیای شهر من مشاهده می کنند ، تعامل و بازی کنند و داستان زندگی خود را ایجاد کنند. زندگی در طول روز در شهر miga با شخصیت های کوچک مختلف خود از جمله مادر ، پدر پپی ، یا بچه ها (پسر ، دختران). در بازی My Town ، آنها می توانند به آشپزخانه بروند و خود را با صبحانه مورد علاقه خود سیر کنند! پسران و دختران می توانند از خلاقیت و تخیل خود به طرق مختلف استفاده کنند زیرا در بازی های خانوادگی بازی می کنند و داستان زندگی کوچکی را با مادر ، پدر پپی و بچه ها در خانه عروسک شهر میکا ایجاد می کنند. 🏡

پیشنهاد می کنم این بازی که هم اکنون بیش از ده میلیون کاربر در سرتاسر جهان در حال بازی در آن هستند را حتما امتحان کنید.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی شهر من My Town

بازی شهر من My Town اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: My Town Games Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.