خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Chaos Lords: Stronghold Kingdom – Medieval RPG War 1.16.2 بازی لردهای هرج و مرج اندروید

Chaos Lords: Stronghold Kingdom – Medieval RPG War بازی لردهای هرج و مرج اندروید

Lords Chaos: Stronghold Kingdom – Medieval RPG War یک بازی آنلاین بی نظیر در سبک نقش آفرینی است که توسط Digital Pill ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Lords Chaos: Stronghold Kingdom – Medieval RPG War یک بازی نقش آفرینی درباره پادشاهان ، لژیون ها ، جنگجویان سلسله ، اصناف و قهرمانان است که برای کسانی که از بازی های RPG و استراتژی لذت می برند ساخته شده است.

بازی Lords Chaos بازیکنان خود را در فضای عرفانی دوران قرون وسطی غرق می کند. با جنگ های حماسی بین قبایل برای سنگرها، هنگامی که لردها و شوالیه ها امپراطوری ها را رشد می دهند، در حالت PvP با ارتش های پادشاهی دشمن را غارت می کنید و می جنگید، و جادوهای جادوی سیاه را از بین می برید .

درباره بازی

هدف ما از بازی تاکتیکی قرون وسطایی Lords Chaos : پادشاه شدن، رشد امپراطوری و تسخیر سرزمینهای ارباب با پیروزی در نبردها با جنگجویان سلسله برای ارگها است.

این اقدام در دنیای خیالی به نام تارتزیا رخ می دهد که مملو از قدرت ، جادو ، رمز و راز و خطرات است. شما از ماموریت هایی با داستان های جذاب و شخصیت های مختلف سلطنتی ، جنگ های حماسی آنلاین با هیولاها و محاصره قلعه ها لذت خواهید برد. پادشاهی های تارتزیا را کاوش کنید و به یاد داشته باشید که فقط پادشاهان واقعی می توانند با شر مبارزه کنند و محاصره ارگ ​​ها را بشکنند!

برای مبارزه با دشمنان ، شما باید قلمرو و قلعه های قرون وسطایی خود را بسازید ، ارگ های موجود را بهبود ببخشید ، اصناف و قهرمانان را به روز کنید ، ارتش خود را به شمشیر ، سپر ، زره پوش ، تیربار و تیرانداز مجهز کنید!

ویژگی های بازی Lords Chaos :

– سفارشی سازی بی پایان
تعداد زیادی از اصناف و قهرمانان را سفارشی کنید: سربازان ، جنگجویان سلسله ، اتحادها ، هیولاها ، لردها و شوالیه ها. بازی نقش آفرینی ما همچنین دارای یک درخت مهارت ویژه است ، که به شما امکان می دهد ترکیب های مختلف تاکتیکی را امتحان کنید و استراتژی های منحصر به فرد مبتنی بر چرخش را توسعه دهید.

– ماموریت های RPG ، قلعه ها ، سیاه چال ها و امپراتوری های بی شمار
تعداد زیادی حالت بازی در استراتژی مبتنی بر تاکتیکی ما وجود دارد: جنگ های قبیله ای PvP در سرزمین های مرموز و سیاه چال ها ، ماموریت های مبتنی بر PvE ، تلاش ها ، جنگ با دشمنان ، قدرت ، جادوی سیاه ، شر و هرج و مرج ، و همچنین محاصره های خارجی قلمرو پادشاهان ، سنگرها ، قلعه ها و قلعه ها. هر حالت بازی RGP به کسب تجربه بازی ، سپر ، جواهرات و موارد نادر کمک می کند. بازیکنان شخصیت های سلطنتی در اختیار دارند ، از جمله لژیون ها ، هیولاهای تاریکی ، لردهای نجیب و شوالیه های شجاع.

⚒ مقابله با دشمنان واقعی و لشکر سلطنتی تاریکی
فکر می کنید برای یک نبرد یک حریف RPG معمولی خواهید داشت؟ در تارتزیا نیست! سیستم اصناف ، قهرمانان و اتحاد ما برای کسانی است که جنگ واقعی علیه شر و هرج و مرج را دوست دارند!

⚒ تجهیزات و سلاح ها
برای جمع آوری زره ​​، سپر و حداقل یک سری تجهیزات افسانه ای باید سخت تلاش کنید ، زیرا هزینه زیادی خواهد داشت اما ارزش خرید آنها را دارد.

⚒ متفاوت و وحشتناک
در استراتژی بازی نقش ما ، هیولاهای مختلف سعی در آسیب رساندن و غارت پادشاهی و پادشاهی شما دارند و هر یک از آنها دارای یک مهارت منحصر به فرد ، تاکتیک های ویژه محاصره دشمنان و انجام مبارزات حماسی با تاریکی در حالت PvP هستند. اگر موفق شوید که به تاکتیکهای نبرد درست فکر کنید ، انجام جنگ بین قبایل و همچنین جنگ و غارت هیولا ، گنول ، اتحاد شوالیه های تاریک و جادوگران آسان خواهد بود!

⚒ جوایز ، طلا و غارت
در حالی که ماموریت های بازی تاکتیکی ما را به پایان می رسانید ، صندوق های طلا را در سیاه چالها باز می کنید و طلاها را صرف ارتقا ، خرید تخت آهنین و تاج و تخت ساخته شده از طلا و همچنین سپرهای سربازان و ارتش می کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
Chaos Lords

بازی Chaos Lords لردهای آشوب اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Digital Pill
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.