خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Highlight Cover Maker for Instagram – StoryLight 6.2.5 برنامه ساخت کاور هایلایت برای اینستاگرام اندروید

Highlight Cover Maker for Instagram – StoryLight برنامه ساخت کاور هایلایت برای اینستاگرام اندروید

 

Highlight Cover Maker for Instagram – StoryLight یک برنامه اندرویدی پرکاربرد و عالی است که توسط justapps ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

یک نمایه جذاب اینستاگرام فقط با چند پست ، فیلم و عکس برجسته ساخته نمی شود. به دکوراسیون بیشتر و بی نظیر نیاز دارد. اگر یک نمایه اینستاگرام با ده ها داستان برجسته و بدون هیچ گونه پوشش دارید، باید بگوییم نمایه شما کمی وحشتناک به نظر می رسد.

برای خلاص شدن از شر این موضوع ، می توانید کاورهای زیبایی به نکات برجسته خود اضافه کنید و جذابیت بیشتری داشته باشید. حال سوال این است که کجا می توان یک خالق پوشش برجسته مناسب برای اینستاگرام پیدا کرد؟

خوب ، این برنامه Highlight Cover Maker for Instagram – StoryLight یک پاسخ است! ما یک برنامه ساخت کاور بی نظیر برای استوری های هایلایت اینستاگرام شما ایجاد کرده ایم.

نرم افزار StoryLight به شما امکان می دهد با کمک گل ها ، رنگ ها و طرح های مرمر یک داستان رنگی و هنرهای داستانی بسازید.

ویژگی های برنامه StoryLight :

سفارشی سازی آسان: سازنده CoverLight StoryLight به شما امکان می دهد همه الگوها را به راحتی شخصی سازی کنید. فقط روی رنگ ها ، حاشیه ها ، آیکون ها ، برچسب ها ، متن ها ضربه بزنید تا آنها را بزرگتر یا ویرایش کنید.

Highlight Backgrounds: برنامه ای ویژه برجسته سازی حساب اینستاگرام شما. کاورهای زیبایی برای موارد برجسته اینستاگرام ایجاد کنید. زمینه ها ، رنگ ها ، طرح های گل و مرمر مختلف برای انتخاب وجود دارد.

حاشیه ها: حاشیه ای به جلوه برجسته IG خود اضافه کنید تا زیباتر شود. ده ها حاشیه برجسته وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اضافه کردن آنها آسان است ،

اضافه کردن متن: نوعی ویرایشگر استوری اینستاگرام است که به شما امکان می دهد متن را با قلم های زیبا به جلوی برجسته اینستاگرام خود اضافه کنید.

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

StoryLight

برنامه Highlight Cover Maker for Instagram – StoryLight اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: justapps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.