خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kingdom Quest Crimson Warden 3D RPG 1.3 بازی ماموریت پادشاهی اندروید

Kingdom Quest Crimson Warden 3D RPG بازی ماموریت پادشاهی اندروید

 

Kingdom Quest Crimson Warden 3D RPG یک بازی اندرویدی در سبک نقش آفرینی است که توسط Taleforge Games ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آماده یک RPG واقعی فانتزی با یک داستان خارق العاده هستید؟

بازی Kingdom Quest Crimson Warden یک RPG فانتزی جهان باز در یک محیط خارق العاده واقع شده است. قهرمان شما Crimson Warden ، یکی از رزمندگان نخبه پادشاه است که باید تا رسیدن ارتش ، زندگی مردم را در قلمروهای نفرین شده امن کند. سفری خارق العاده را که پر از صدها دشمن است آغاز کنید و سعی کنید مهارت ها و ویژگی های قهرمان خود را برای مبارزه بهتر ارتقا دهید.

✔ حتی اگر از دنیای سه بعدی گسترده و عملکردی پویا و تعاملی برخوردار باشد ، Kingdom Quest Crimson Warden بسیار دوستانه است ، تقریباً 100 مگابایت است و به راحتی در تلفن ها و رایانه های لوحی کار می کند.

ویژگی های بازی Kingdom Quest Crimson Warden :

◆ گیم پلی RPG فانتزی. قهرمان خود را از طریق جهان های مختلف در تکمیل ماموریت ها و مبارزه با دشمنان بی شماری راهنمایی کنید. قهرمان خود را ارتقا دهید و به سطح بالاتری برسید.

◆ سطح بندی و بالا بردن ارتقا. شما می توانید بر اساس امتیازات دریافت شده در جنگ ها ، قهرمان خود را به طور بی پایان بالا ببرید. برای ارتقا مهارت های قهرمان خود و بهبود آمار او ، از غنیمت استفاده کنید.

◆ صدها تلاش. داستان Fantasy RPG در حالی که در بازی پیش می روید آشکار می شود و بیش از 120 بازی وجود دارد که باید انجام دهید ، از جمله تلاش های جانبی. پیشرفت خود را در مینی نقشه پیگیری کنید.

◆ انبوه دشمنان. با بیش از 20 دشمن مختلف ، با پری دریایی های جذاب تا گابلین ، ارک ها و بسیاری دیگر مبارزه کنید. برای جمع آوری طلا ، اشیا شکستنی (جعبه ، صندوقچه و غیره) را نابود کنید.

◆جهان بازی سه بعدی. از یک محیط سه بعدی زیبا با لمس خارق العاده برخوردار است. زاویه دید را کنترل کنید و از دنیایی پویا و تعاملی لذت ببرید.

◆ موسیقی و موسیقی متن. Crimson Warden با یک موسیقی متن زیبا همراه است که همراه با گرافیک و بازی سه بعدی آن ، تجربه جذاب RPG Fantasy Open World را برای همه بازیکنان ارائه می دهد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Kingdom Quest Crimson Warden 3D RPG

بازی Kingdom Quest Crimson Warden 3D RPG ماموریت پادشاهی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Taleforge Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.