خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود VidStatus – Share Your Video Status 4.4.0.1 نرم افزار اشتراک استاتوس ویدئو اندروید

VidStatus – Share Your Video Status نرم افزار اشتراک استاتوس ویدئو اندروید

 

VidStatus – Share Video Your Status یک برنامه اندروید اجتماعی است که توسط تیم VidStatus ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

IdVidStatus یک ویرایشگر فیلم کوتاه با موسیقی و پلت فرم ایجاد فیلم است که به شما امکان می دهد وضعیت WhatsApp را بارگیری کنید و فیلم های شگفت انگیزی ایجاد کنید. شما می توانید انواع کمدی ، موسیقی ، وضعیت مرسوم ، مد روز را بارگیری کنید و وضعیت ویدیو را مستقیماً در وضعیت WhatsApp و سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

VidStatus – سازنده برتر وضعیت ویدئو و برنامه ویدیوی کوتاه هند.

 

ویژگی های نرم افزار VidStatus

🌈یک انجمن اجتماعی و پیشرو در زمینه ایجاد ویدیو در جهان 🌈
Vid On VidStatus ، شما نه تنها می توانید فیلم های جالب بی شماری را پیدا کنید ، بلکه فرصتی برای ملاقات با هنرمندان با استعداد متعدد از کشورها و مناطق مختلف را پیدا خواهید کرد ، که ممکن است علایق و سرگرمی های یکسانی را با شما داشته باشند! به VidStatus بپیوندید و با جامعه ای از افراد همفکر دوست سازی کنید.

فقط در چند ثانیه فیلم هایی جذاب را با عکس های خود بسازید

آیا می خواهید فیلم های کوتاه شگفت انگیز بسازید و احساسات خود را در ویدیوی وضعیت WhatsApp به اشتراک بگذارید؟ VidStatus را امتحان کنید و مضامین نامحدود شگفت انگیز فیلم را با جلوه های شگفت انگیز و فیلترهای خارق العاده روی فیلم خود اعمال کنید! به سرعت داستان های اینستاگرام را بسازید و فقط با 3 مرحله نظرات و پسندیدن های بیشتری دریافت کنید: به سادگی یک موضوع را انتخاب کنید ، عکس های خود را بارگذاری کنید ، موسیقی اضافه کنید و تمام! اکنون چت خود را بارگیری و به اشتراک بگذارید!

 

جلوه های ویژه RTrending

با برچسب های مختلف و قالب های ویدیویی خارق العاده برای کمک به ایجاد ایده ها. با مجموعه ای از بهترین آهنگ های ویدیویی وضعیت ، الگوی منحصر به فرد و الگوهای نام را کاوش کنید. برای ایجاد متن mv با یک کلیک کلیپی را از گالری موبایل انتخاب کرده یا مستقیماً فیلم ضبط کنید. با جدیدترین ویژگی تعویض هوش مصنوعی ، می توانید آلبوم عکس چهره جادویی ایجاد کنید: خود را فوراً به هر حیوانی که دوست دارید تبدیل کنید! برای ایجاد ویدیو با اثر ، سازنده فیلم کوتاه کوتاه VidStatus را بارگیری کنید!

 

VideoProfessional Video Editor Tool

از VidStatus استفاده از برنامه ویرایشگر ویدئو نیز آسان است و با استفاده از ابزارهای ویرایش فیلم رایگان ، به شما امکان می دهد فیلم ها را به راحتی کوتاه ، برش ، کپی و ادغام کنید و متن های متحرک ، موضوعات ، پوسترها ، فیلترها ، انتقال ها ، موسیقی به فیلم ها و ویدیوی وضعیت را برای WhatsApp به اشتراک بگذارید. به تجربه ویرایش ویدئو نیازی نیست. بهترین برنامه ویرایش فیلم آنلاین و سازنده وضعیت ویدئو.

الگوهای ویدئویی شگفت انگیز🏆

هرکسی به راحتی می تواند الگوهای ویدیویی را پیدا کند و وضعیت ویدیوی مطلوب ایجاد کند. شما می توانید به راحتی وضعیت ویدئو تولد ، وضعیت ویدئو جشنواره ، وضعیت ویدئو سالگرد ، وضعیت جادویی ویدئو ، وضعیت ویدئو Lyrical ، وضعیت ویدئو MV و سایر فیلم های عالی را ایجاد کنید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

VidStatus

برنامه VidStatus اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VidStatus Team
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.