خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود VidArt 4.10.258 نرم افزار وید آرت اندروید

VidArt: MV & Insta story maker with music 4.10.258 نرم افزار وید آرت – ویرایشگر فیلم و ساخت استوری اندروید

 

VidArt: MV & Insta story maker with music یک برنامه ویرایشگر ویدیو  پرکاربرد و فوق العاده برای اندروید است.

VidArt یک برنامه حرفه ای در اینستاگرام است که استوری اینستاگرام ، وضعیت موزیک ویدئو ، ویدیوهای کوتاه خنده دار و موارد دیگر را با قالب و طرح بندی کلاژ زیبا ایجاد می کند.
بهترین برنامه ساخت استوری برای اینستاگرام در سال 2020 با طرح بندی و فیلترهای مختلف Instagram در قالب های متنوع. همچنین می توانید به راحتی موسیقی را به استوری های خود اضافه کنید. عکس ها یا فیلم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا استوری اینستاگرام خود را در قالب های داستان ما ایجاد کنید ، سپس یک کولاژ شیک برای استوری انتخاب کنید ، نوآوری خود را نشان دهید و آن را در ig یا story به اشتراک بگذارید.

برنامه VidArt بیش از 100 موضوع داستان ویدیویی و شیک ترین قالب های استوری را با فیلترها و کولاژ برای ایجاد یک موزیک ویدیو شگفت انگیز ارائه می دهد!

نرم افزار VidArt همچنین دارای قابلیت ویرایش عکس همراه با موسیقی را دارد. در VidArt ، می توانید قبل از ایجاد یک استوری عکس خود را با فیلترها ویرایش کنید. این سازنده استوری شگفت انگیز اینستاگرام ویژگی های عالی ویرایش عکس و فیلم را برای شما آماده می کند تا عکس و فیلم را از آلبوم های مورد علاقه خود تهیه کنید.

وید آرت همچنین یک برنامه ساخت ویدئو با موسیقی است که به شما کمک می کند داستان ویدیویی خود را ویرایش کنید. با افزودن موسیقی ، جلوه های جادویی ، برچسب های خنده دار و ایموجی ها ، ویدئوها و عکس های شما در قالب های زیبا، استوری های خود را شگفت انگیز کنید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

برنامه VidArt

دانلود VidArt – برنامه ویرایش ویدئو وید آرت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Selfie Camera & Photo Editor & Beauty Snap
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.