خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.41 بازی مسابقه رانندگی اندروید

RACE: Rocket Arena Car Extreme بازی مسابقه رانندگی اندروید

 

RACE: Rocket Arena Car Extreme یک بازی لذت بخش در سبک مسابقه و مبارزه ماشین های جنگی از استودیوی SMOKOKO LTD با ویژگی های جالب است که از تجربه آن لذت خواهید برد.

در بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme درگیر نبردهای سه بعدی هیجان انگیز ، مسابقه ، شلیک موشک و استفاده از سپر محافظ برای مقابله با حمله دشمن باشید. البته که نیترو اجباری است! در حالی که به پدال گاز فشار می آورید، توربو را جمع کنید و سایر ماشین های مسابقه را پشت سر بگذارید. در حین تیک آفک کشیدن سبقت بگیرید و حواستان به برخورد با دیگر ماشین ها باشد اگرنه آتش می گیرید. شما قوانین را در پیست تعیین می کنید تا اولین نفری باشید که به خط پایان می رسید!

مسابقه و نبرد اکشن سه بعدی
کامیون های هیولا ، موتورهای خروشان ، لاستیک های عجیب ، تصادفات مخرب و مهمتر از همه سرعت! بازی RACE مملو از انفجارهای حماسی ، تخریب و جلوه ها است. نیترو را فشار دهید ، حتی بیشتر آدرنالین دریافت کنید و اجازه دهید دشمنان گرد و غبار تنفس کنند.

تغییر روز و شب ، علائم و ترفندهای نئون هرگز به شما اجازه نمی دهد خسته شوید. اگر دوست دارید با گرافیک زیبا و بدون ترمز بازی کنید ، این بازی مسابقه رانندگی اکشن بهترین گزینه برای شما است! می توانید تنظیمات گرافیکی را برای بهبود کیفیت و روان بازی تغییر دهید. این بهترین بازی مسابقه رانندگی اندروید در حال حاضر است.

 

بهترین دشمن ، دشمن ضربه خورده است
کامیون مناسب را برای هر نبرد انتخاب کنید! رانندگی دیوانه وار و خطرناک در این بازی مسابقه ای چیز خوبی است زیرا برای شکست دشمنان شما به ریسک نیاز دارید. سلاح مورد علاقه خود را انتخاب کنید: موشک ، بمب ، مسلسل و سلاح های برقی مختلف. ماشین خود را با سلاح تجهیز کنید، زمان را کم کنید و دشمنان را از بین ببرید. از ذهنیت برنده خود استفاده کنید و دسته ای از موشک های کروز را به سمت گروه های شرور مسابقه در مسیر مسابقه هدایت کنید.

بهترین وسایل نقلیه برای میدان نبرد
برای جمع آوری ماشین مسابقه آفرود نهایی خود ، در مسابقات پر از اکشن پیروز شوید و پاداش کسب کنید. از وسایل نقلیه ای که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. اتومبیل های آمریکایی ، کلاسیک اروپایی و خودروهای دریفت ژاپنی را خواهید یافت! هر خودرو مجهز به هر چیزی است که شما ممکن است نیاز داشته باشید تا حداکثر آسیب را به حریفان وارد کنید. آن هیولاهای روی چرخ با شرایط خارج از جاده کنار می آیند. آنها در راه خشم آسفالت را ذوب خواهند کرد.

تجربه نبرد ماشین های جنگی مسابقه نهایی
کامیون هیولا ، عرصه شما ، قوانین شما! در نبردهای آرنا شرکت کنید و مستقیماً وارد عمل واقعی شوید. دشمنان خود را در میدان جنگ بسوزانید و آنها را در تله های آتش ، سکوهای بزرگ ، اره برقی و موانع مخرب دیگر قرار دهید. این بازی مسابقه رانندگی مانند یک فیلم اکشن واقعی است!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme – بازی ماشین های جنگی و مسابقه رانندگی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SMOKOKO LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.