خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Scary Neighbour 0.4.5 بازی همسایه ترسناک اندروید

Scary Neighbour – Prank Master 3D بازی همسایه ترسناک اندروید

 

Scary Neighbor – Prank Master 3D یک بازی سرگرم کننده جدید از استودیوی ABI Global LTD با بسیاری از ویژگی های جالب است که باعث شده این بازی در سراسر دنیا حسابی پرطرفدار شود.

حوصله ات سر رفته؟ وقت آن رسیده است که سرگرم کننده ترین شوخی ها را تنظیم کنیم. برای بازی با همسایه خود بازیهای جالب را طراحی کنید و در گیم پلی اعتیادآور و مهیج بازی همسایه ترسناک غرق شوید.

Scary Neighbour یک بازی پنهان کاری است. شما به طور مخفیانه وارد خانه همسایه خود می شوید و او را فریب می دهید اما مطمئن شوید که گرفتار نمی شوید. شما در برابر یک هوش مصنوعی بزرگ ، چاق و گرم مزاج بازی خواهید کرد که اگر او بتواند دست قرمز شما را بگیرد ، به هیچ عنوان به شما رحم نمی کند.

با ادامه بازی ، قرار دادن تله ها سخت تر و سخت تر می شود، با این وجود تمام تلاش خود را بکنید و ببینید تا کجا می توانید همسایه خود را فریب دهید بدون اینکه گرفتار شوید. علاوه بر گیم پلی جذاب و انیمیشن دوست داشتنی بازی ، مواردی وجود دارد که اگر عبور از بازی در برخی نقاط بسیار سخت باشد به شما کمک می کند.

این موارد به شما توانایی خاصی می دهند مانند دویدن سریع ، حالت فلش یا نامرئی ماندن برای مدت کوتاهی که زمان لازم برای قرار دادن تله ها را مهیا می کند. سرگرمی در انتظار شماست ، بازی همسایه ترسناک را دانلود کنید تا دیگر هرگز خسته نباشید و حوصله سر رفتن برایتان بی معنا باشد.

به دنبال یک بازی ماجراجویی و اعتیاد آور هستید؟

شوخی های شگفت انگیز آماده برنامه ریزی و اجرا هستند. بازی را شروع کنید و همچنان همسایه خود را اذیت می کنید و خودتان استاد شوخی می شوید.

شوخی های کوچکی برای همسایه خود در بازی ترتیب دهید. تله های مناسب را بگذارید تا او به خاطر شوخی شما دیوانه شود!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Scary Neighbour

دانلود بازی Scary Neighbour – بازی همسایه ترسناک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ABI Global LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.