خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Escape Hunt: The Lost Temples 1.4 بازی فرار از معابد اندروید

Escape Hunt: The Lost Temples بازی فرار از معابد اندروید

 

Escape Hunt: The Lost Temples یک بازی پرطرفدار از استودیوی Neon Play با امکانات بسیار مهیج در سری بازی های پازل است که از تجربه آن لذت خواهید برد.

بازی Escape Hunt از سازندگان معروف در طراحی بازی‌های اتاق فرار ، این بار یک ماجراجویی معمایی جدید باورنکردنی ارائه شده است. پروفسور Antoine LeBlanc گم شده است و فقط شما می توانید او را پیدا کنید. به اعماق معابد عرفانی سفر کنید و از مهارت های کارآگاهی خود برای حل پازل ها و کشف سرنخ هایی استفاده کنید که در نهایت شما را به کشف سرنوشت پروفسور گمشده سوق می دهد.

 

بهترین بازی فرار
Escape Hunt پیشرو در سراسر جهان در تجربه اتاق فرار با مراکز بازی در 27 کشور است. بیش از نیم میلیون بازیکن از اتاق های بازی Escape Hunt با بیش از 24 میلیون دقیقه بازی لذت برده اند.

محیط های خیره کننده
از جنگل های کامبوج گرفته تا معابد مجلل پادشاهی، مکان های بسیار دقیق را کاوش کنید و خود را در گرافیک سه بعدی غنی و واقعی غوطه ور کنید.

 

پازل های چالش برانگیز
از منطق برای تکمیل انواع چالش های تحریک کننده مغز استفاده کنید، سرنخ ها را کنار هم جمع کنید و اقلام موجودی خود را برای کمک به حل پازل های آینده جمع آوری کنید.

 

طراحی منحصر به فرد
با کنترل های بصری و رابط کاربری آسان، Escape Hunt: The Lost Temples می تواند برای همه، صرف نظر از توانایی بازی، لذت بخش باشد.

 

پازل های فراوان!
با سفر در معابد باستانی، اتاق‌ها، حیاط‌ها، سرداب‌ها و موارد دیگر، با انواع پازل‌های چالش برانگیز مواجه می‌شوید تا ساعت‌ها و ساعت‌ها حدس بزنید و سرگرم باشید. بازی اتاق فرار ، شکار فرار یکی از بهترین بازی های معمایی اندروید است.

نکات
در تلاش برای تکمیل یک چالش هستید؟ به نکات اختیاری در دفترچه یادداشت خود دسترسی پیدا کنید تا به حل معماها کمک کنید و به اتاق بعدی بروید.

***به دلیل گرافیک شگفت انگیزی که دوست خواهید داشت، دستگاه شما باید حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشد و از اندروید 5.0 یا بالاتر استفاده کند تا بازی به صورت روان اجرا شود***

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Escape Hunt

دانلود بازی Escape Hunt – بازی شکار فرار اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Neon Play
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.