خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Emilys Dreams 1.19 بازی رویاهای امیلی اندروید

Emilys Dreams: Save the Hotel. Jigsaw puzzles بازی رویاهای امیلی اندروید

 

Emilis Dreams : Save the Hotel یک بازی اندرویدی پازلی است که توسط PlayFlock با ویژگی های بسیار جالب ساخته شده است و آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

اگر مثل ما به بازی‌های پازلی علاقه دارید، مطمئناً بازی Emilys Dreams: Save the Hotel را دوست خواهید داشت. انتخاب صحیح را انجام دهید و امیلی را نجات دهید.

خط داستانی هیجان انگیز

این یک بازی روایی با سطوح زیاد و وظایف دشوار است. امیلی به کمک شما نیاز دارد. برای حل پازل ها به تمام شجاعت و هوش خود نیاز دارید. دختر بیچاره سعی می کند از هتل عبور کند و با موانع مختلفی روبرو می شود. او سعی می کند از ساختمان فرار کند و انتخاب های حیاتی زیادی انجام می دهد. امیدواریم رفتار خوبی با او داشته باشید.

چالش های سرگرم کننده

🕹 با بازی Emily’s Dreams زمان بسیار خوبی را سپری می کنید و مغز خود را تمرین می دهید. این بازی رایگان و بدون اتصال به اینترنت در دسترس است. شما می توانید امیلی را هر جا که بروید با خود ببرید. سطوح آنقدر متنوع و جذاب هستند که هیچ راهی برای خسته شدن وجود ندارد. بازی ما راهی عالی برای گذراندن زمان دلپذیر و مفید است.

پیچ و تاب های غیر قابل پیش بینی

🧐 در برخی از بازی‌ها ممکن است حدس بزنید که چه اتفاقی می‌افتد. اما امیلی عادت دارد غیرقابل پیش بینی عمل کند. سطح به سطح اره منبت کاری اره مویی و پازل های جدید را خواهید یافت. و این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه دختر را نجات دهید.
زمان خانواده

😴 Emily’s Dreams: Save the Hotel یک بازی عالی برای شب های خانوادگی دنج است. وقتی بزرگترها و بچه ها از تفریح ​​معمولی خسته می شوند، فقط با امیلی تماس می گیرید و خستگی را از خود دور می کنید. بازی‌های داستانی همیشه ایده خوبی هستند. کودکان ممکن است نه تنها در حل پازل آموزش ببینند بلکه افق دید خود را نیز گسترش دهند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Emilys Dreams: Save the Hotel. Jigsaw puzzles

دانلود بازی Emilys Dreams – بازی رویاهای امیلی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: PlayFlock
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.