خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rally ONE v0.35 بازی رالی وان اندروید

Rally ONE بازی رالی وان اندروید

 

Rally ONE به بازیکنان سه حالت با چالش‌های مختلف می‌دهد که بر آن‌ها غلبه خواهند کرد. تعداد وسایل نقلیه، پوسترها و قطعات برای غلبه بر چالش ها به توجه بازیکن نیاز دارد.

Rally ONE یک بازی مسابقه ای است که سه حالت مختلف بازی را ادغام می کند که بازیکنان می توانند آزادانه انتخاب کنند و با چالش های مختلف روبرو شوند. آنها می توانند مسابقه هایی را با تغییرات آب و هوا و اثرات ارسال شده برای آنها تجربه کنند. در عین حال، در بازی Rally ONE تعداد ماشین هایی که بازیکنان می توانند پیدا کنند کاملاً متنوع است و عملکرد آنها برای شرکت در سطح باید افزایش یابد.

 

تجربه رانندگی چشمگیر

در بازی رالی وان بازیکنان در مسیرهای مسابقه ای با طراحی چشمگیر شرکت خواهند کرد که هرکسی نمی تواند نادیده بگیرد. آنها می توانند در گیم پلی های مختلف شرکت کنند و مهارت های رانندگی خود را برای دستیابی به نتایج بالا به چالش بکشند. در عین حال، محیط بازی اغلب دارای دستورالعمل های خاصی است تا بازیکنان به راحتی بتوانند منحنی ها را ببینند و تشخیص دهند. بنابراین آنها سعی خواهند کرد مشکل را حل کنند و بر مخالفان خود غلبه کنند.

 

حالت های بازی جالب را باز کنید

در بازی Rally ONE، بازیکنان به تدریج به حالت های مختلف می آیند و هر حالت گیم پلی چالش برانگیزی را به شما ارائه می دهد. اگر شما فقط در مورد انواع خاصی از مسابقه می دانید، پس نیازی به نگرانی نیست زیرا هر سطح در این بازی آموزش های خود را دارد تا بازیکنان را در مورد مکانیزم یک حالت خاص مطلع کند. اولین حالتی که بازیکنان پیدا خواهند کرد حالت VS Race است که در آن با سایر حریفان روبرو خواهید شد.

 

ماشین‌هایی را که می‌خواهید ارتقا دهید و باز کنید

نکته ای که باید در هنگام رانندگی ماشین ها در بازی Rally ONE به آن توجه کنید، وضعیت آنها است، زیرا پس از هر مسابقه به طور مداوم کاهش می یابد. بنابراین برای تعمیر آن و شرکت در سطوح باید مقدار مشخصی پول داشته باشید. بسیاری از وسایل نقلیه و پوسترهای آنها نیز عنصری خواهند بود که هر بازیکنی مایل به جمع آوری آن است. علاوه بر این، در بازی رالی وان اجزای داخلی خودرو ارتقا یافته و به افزایش عملکرد خودرو کمک می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Rally ONE با پول بی نهایت

دانلود بازی Rally ONE – بازی رالی وان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VO DIGITAL ARTS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.