خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dynamons World v1.6.22 بازی دنیای داینامون ها اندروید

Dynamons World بازی دنیای داینامون ها اندروید

 

Dynamons World  یک بازی خلاقانه و سرگرم کننده آنلاین برای شکار هیولا با توسعه جهانی گسترده و پتانسیل های پنهان در گیم پلی یا خط داستانی است تا بازیکنان یکی از بهترین کاپیتان های هیولا در جهان باشند.

 

بازی Dynamons World عناصر جدید و منحصربه‌فرد زیادی را نسبت به نسخه‌های قبلی خود در سری بازی‌های به همین نام معرفی می‌کند. اکنون با پتانسیل‌ها و سرگرمی‌های زیادی بازگشته است، از جمله تجدید جهان در مقیاسی بزرگ‌تر از همیشه، و حتی ذکر انواع جدیدی از موجودات در محیط. نه تنها این، همه بازیکنان می توانند یکدیگر را در نبردهای لحظه ای هیجان انگیز و با طراوت به چالش بکشند.

 

یک توسعه و گسترش جهانی کاملاً جدید

بازگشت بازی Dynamons World دنیایی منحصر به فرد و جدید را برای همه به ارمغان می آورد، با آزادی زیادی برای کاوش در اطراف. زیستگاه ها یا مناطق در حال حاضر متنوع تر و گسترده تر هستند، با منابع یا اقلام بیشتری برای جمع آوری در هنگام ماجراجویی. علاوه بر این، بهترین چیز ظاهر موجودات جدیدی به نام Dynamon است و آنها توانایی های فراوانی برای لذت بخشیدن به سفر بازیکن دارند.

 

در نبردهای تصادفی مختلف شرکت کنید

در حین سفر به جهان، بازیکنان باید برای هزینه‌های اضافی در جنگ‌های زیادی شرکت کنند یا دینامون‌های جدیدی را برای مجموعه جمع‌آوری کنند. برخی از فعالیت‌های ویژه روی نقشه همچنین به افراد اجازه می‌دهد تا با کاپیتان‌های دیگر در نبردهای بلادرنگ رقابت کنند تا سطح خود را آزمایش کنند. البته بسته به انواع جدید نبردها در گیم پلی، تجربه بازیکن به طور کامل متنوع خواهد شد.

سیستم استراتژی نوبتی مبتنی بر نسل جدید بصری

سیستم مبارزه با امضای بازی Dynamons World هنوز هم مبتنی بر نوبت است اما تغییرات قابل توجهی در مقایسه با پیشینیان خود دارد. تمام واحدهای اصلی نبرد بازیکن داینامونها هستند، اما آنها همچنین می توانند آیتم ها یا ابزارهای خاصی را برای بهبود عملکرد رزمی اضافه کنند. برخی از لحظات حساس، گاهی اوقات می‌خواهند بازیکنان از توانایی‌های تیم استفاده کنند و مؤثرترین و قدرتمندترین استراتژی‌ها را ایجاد کنند.

 

دینامون های مورد علاقه خود را گرفته و تکامل دهید

دینامونها همه سیستم های تکامل خود را دارند، اما اکنون بازی آن را با مفاهیم جالب زیادی گسترش می دهد. هنگامی که داینامون ها به سطح مورد نیاز می رسند، تکامل می یابند و ظاهر خود را تغییر می دهند تا مهارت های جدید یا توانایی های رزمی بیشتری را باز کنند. بازیکنان همچنین می توانند چند عنصر خاص را برای قدرتمندتر کردن آنها اضافه کنند و حتی هر حمله یک عنصر جدید برای وارد کردن آسیب اضافی به همراه دارد.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Dynamons Worldمود

دانلود بازی Dynamons World – بازی دنیای دینامون ها اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Spil Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.