خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Death Dungeon v2.1.25 بازی سیاهچال مرگ اندروید

Death Dungeon بازی سیاهچال مرگ اندروید

 

Death Dungeon یک بازی نقش آفرینی جذاب و دارای گیم پلی مانند بازی Diablo است! انسانها برای مدت طولانی توسط قلمرو شیاطین تحت ستم قرار گرفته اند. اما اکنون قدرت در حال تغییر است.

Death Dungeon: Demon Hunting یک بازی نقش آفرینی با گرافیک سه بعدی کلاسیک است که هک و اسلش های گیم پلی آن به سبک Diablo تجربه ای نوستالژیک را به ما می دهد.

 

داستان جادویی در مورد جهان بسیاری از موجودات اسرارآمیز

بازی Death Dungeon با یک طرح خوب ساخته شده، داستان بازگشت یک شیطان افسانه ای را روایت می کند که در جنگ زیر قلمرو شیطانی ناپدید می شود. پس از جنگ، مردم و مردم نفالم مجبور شدند در اشتباهی تحت حکومت شیطان زندگی کنند. به نظر می رسد که بدون کورسوی امید، یک Nephalem به طور معجزه آسایی زنده مانده است.

در بازی، ما نقش پادشاه آخرین قبیله Nephalem را بازی می کنیم و به دنیای انسان کمک می کنیم تا از حکومت وحشیانه دنیای اهریمنی فرار کند. هنگامی که خون را بین انسان و دیو حمل کنیم، قدرت فوق العاده ای خواهیم داشت. پادشاه نفالم در نهایت به ما خواهد پیوست تا با ده ها هزار شیطان مختلف مبارزه کند و قوی تر و قوی تر شود.

گیم پلی نقش آفرینی – اکشن در میان بسیاری از نیروها

بازی Death Dungeon ژانری ترکیبی از RPG و اکشن است که بهترین کیفیت ها را در این دو سبک ایجاد می کند، گرافیک بازی زیبا و تصویر با کیفیت است. هر بار حمله افکت های نوری ایجاد می کند که بازیکن را جذب می کند. موسیقی حماسی استفاده شده در بازی باعث می شود بازیکنان احساس کنند در آن دنیای بازی هستند و به بازیکنان احساس هیجان می کند و می خواهند هر سطحی را فتح کنند.

آیتم های متنوعی که گیم پلی را نشان می دهند

نه تنها این، سیستم متنوع آیتم ها و پوسته ها باعث می شود بازیکنان احساس جذابیت و تمایل بیشتری برای غلبه بر سطوح برای دریافت آیتم های قابل توجه بیشتری داشته باشند. این نقطه قوت این بازی هاست.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Death Dungeon هک شده

دانلود بازی Death Dungeon – بازی سیاه چال مرگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Vanguard Gaming Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.