خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster High Beauty Shop v4.1.28 بازی مانسترهای اندروید

Monster High Beauty Shop بازی مانسترهای اندروید

 

Monster High Beauty Shop یک زمین بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد، مکانی که می توانید اشتیاق زیبایی خود را برآورده کنید. با آمدن به این بازی درگیر مراحل انجام آرایش مو، آرایش و لباس پوشیدن شخصیت های بازی خواهید شد.

 

آزادی ایجاد بسیاری از مدل های موی جدید

با آمدن به بازی Monster High™ Beauty Shop، بازیکنان می‌توانند آزادانه مدل‌های موی جدید و چشمگیر زیادی ایجاد کنند. این بازی همچنین بسیاری از ابزارهای آرایشگری بسیار مدرن را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا به راحتی مدل مو بسازید و در زمان و تلاش بیشتر صرفه جویی کنید. با انواع ابزارهای مختلف، بازیکنان آزادند تا مدل موهای منحصر به فرد زیادی را برای شخصیت های خود ایجاد کنند. نه تنها این، بلکه می توانید از رنگ هایی با طیف گسترده ای از رنگ های مختلف نیز استفاده کنید. به طور خاص، می توانید از Znap برای برق انداختن موهای شخصیت ها استفاده کنید. بر اساس نیازها و خواسته های مشتری، می توانید مدل موی مناسبی برای او ایجاد کنید. بازی دبیرستان هیولاها هرچیزی که لازم است مهیا کرده تا لذت ببرید.

فیلترهای تصویر منحصر به فرد را تجربه کنید

بازی دبیرستان دراکولا رنگ های مختلف تصویر را به شما می دهد و شما را ترسناک تر یا زیباتر می کند. این به شما کمک می کند تا شگفت انگیزترین و لذت بخش ترین تجربیات را به ارمغان بیاورید. این به شما کمک می کند تا لحظات آرامش بخش تری داشته باشید و می توانید رقص های هیولایی را با ظاهری منحصر به فرد رقصید. به لطف آن، بازیکنان بیشتر به Monster High Beauty Shop علاقه مند می شوند و دیگر هنگام بازی خسته نمی شوند. این بازی مجموعه ای از فیلترهای مختلف و فیلترهای خنده دار و دوست داشتنی را ارائه می دهد، اما به شیوه ای بسیار شیطنت آمیز و جالب. بنابراین، بازیکنان می توانند آنچه را که تا حد امکان واقعی است تجربه کنند و هیجان بازی را احساس کنند.

ظاهر خود را منحصر به فرد و جدید نشان دهید

بازیکنان می توانند از ابزارهای مختلف آرایش با طیف کاملی از برس ها و پودرهای مختلف استفاده کنند. علاوه بر این، بازی Monster High  همچنین تعداد زیادی استیکر منحصر به فرد و هیولایی را در اختیار شما قرار می دهد، و این کار آرایش کردن و جعل هویت هیولاهای عجیب و غریب در بازی را برای شما آسان تر می کند. نه تنها این، بلکه بازیکن همچنین دارای مجموعه کاملی از ست های جواهرات منحصر به فرد با صورت های خفاشی صورت عنکبوتی است، … همه این لوازم جانبی به طور قابل توجهی به ایجاد تصویری ترسناک از چیزی که می خواهید بسازید کمک می کند. بازیکنان لوازم جانبی ترسناک تری را برای شخصیت های خود با حلقه های میخ گوشواره های دیوانه کننده می سازند و تجهیز می کنند، …

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Monster High مود

دانلود بازی Monster High مود – بازی مانسترهای اندرید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.