خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Big City v0.4.173 بازی شهر بزرگ اندروید

Big City – Open World MMO Sandbox بازی شهر بزرگ اندروید

 

Big City – Open World MMO Sandbox یک بازی شبیه ساز زندگی است که در آن می توانید هر کاری که می خواهید با زندگی خود انجام دهید. این بازی هیچ قانونی ندارد. هدف نهایی شما این است که آنگونه که می خواهید زندگی کنید.

 

حالت دنبال کردن داستان

شما می توانید بازی Big City – Open World MMO Sandbox را هر طور که می خواهید انجام دهید. اما اگر نمی‌دانید چگونه بازی کنید یا از آن لذت ببرید، به حالت داستانی بچسبید. اول از همه، چند کار ساده برای شما وجود دارد که باید آنها را کامل کنید. بعداً، به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود، اما پاداش باید ارزشمند باشد. بازیکنان می توانند خانه ای بسازند، خانواده ای تشکیل دهند و حتی رئیس جمهور یک کشور شوند.

از طریق مناطق متعدد سفر کنید

بازیکنان در MMO مانند این می توانند به اطراف بچرخند و منابعی برای خود پیدا کنند. هیچ چالش یا هیولایی برای مبارزه در بازی Big City وجود ندارد. شما فقط باید برای زندگی خود بجنگید و باید به دنبال شغل باشید و امرار معاش کنید.

با این حال، نقشه عظیم بازی شهر بزرگ – جهان باز سندباکش شامل اقیانوس، مزارع، جنگل ها، کوه ها و شهرها است! ساکنان می توانند با استفاده از روش های مختلف حمل و نقل رفت و آمد کنند و حتی دو جزیره با اقلام مختلف برای استخراج دارد.

رقابت با دوستان خود

من می دانم که یک بازی رایگان مانند این هیچ قانون یا قاعده ای ندارد. اگر پول کافی برای خرید یک ماشین، یک کامیون یا یک ماشین اسپرت دارید، می توانید با دوستان خود مسابقه دهید. سعی کنید مسابقه ای برگزار کنید تا ببینید چه کسی سریع ترین است. از آنجا که این یک بازی شبیه ساز است، فیزیک هر چیزی بر اساس فیزیک دنیای واقعی است. اگر خیلی سریع رانندگی کنید، هر لحظه ممکن است گردن خود را بشکنید. بازی Big City به هیچ عنوان شوخی بردار نیست.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

Big City - Open World MMO Sandbox مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Strazh Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.