خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Battle Disc v1.7.13 بازی مسابقه دیسک اندروید

Battle Disc بازی مسابقه دیسک اندروید

 

بازی Battle Disc شاهکاری است که به شانس و ترفندهای جدیدی نیاز دارد که بازیکنان باید کشف کنند. این یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است.

بازیکنان تیم خود را برای شرکت در مسابقه پرتاب دیسک نمایندگی خواهند کرد. وظیفه اصلی پرتاب دیسک ها و شکستن دفاع حریف و متوقف کردن حریف زمانی است درحالی که حریف در حال شکستن سد شماست. ویژگی منحصر به فرد بازی Battle Disc این است که بازی در سطوح مختلف انجام می شود و فردی که امتیاز بالایی را کسب کند با اطمینان وارد مرحله حساس می شود.

توانایی ها را تجربه کنید

این فقط یک بازی معروف پرتاب دیسک است. بازیکنان وظیفه دارند دیسک های خود را پرتاب کنند تا دفاع حریف را بشکنند. پس از شکستن تکه ای از حصار، فرصتی برای رسیدن به هدف در سمت دیگر خواهید داشت. هدف بزرگ شما جمع آوری سکه های طلای دشمن هنگام عبور از آن دیسک ها است. بازی همیشه مستلزم آن است که هر پرتاب صحیح باشد.

دشواری آنها را احاطه کرده است

در فرآیند بازی Battle Disc به حریف اطلاع دهید زیرا حریف می تواند ترفندهایی مانند تنظیم بمب ساعتی یا احتمالاً مانع بودن را اجرا کند. اگر دیسک شما به بمب یا موانع دیگر برخورد کند، نوبت خود را در پرتاب دیسک از دست می دهید. هدف شما جمع آوری هر چه بیشتر سکه های طلای دشمن است. شما همچنین آن امتیازات را دارید، و بیشتر از آن، موارد منحصر به فرد بیشتری دارید.

چالش های جالب و جذاب

هر چه سطح بالاتر باشد، دشواری پیچیده تر می شود و باید در هر مسابقه تمرکز بالایی داشته باشید. هر چه تعداد دیسک های بیشتری را بتوانید حذف کنید، احتمال بقا و پیروزی شما بیشتر خواهد بود. اجتناب از موارد غیرمنتظره، مانند حمله به عقب یا حتی اگر به طور تصادفی بشقاب خود را بشکنید، ضروری است. مشکلات بیشتر و بیشتر خواهند شد و این زمانی است که شما به شدت روی حل چالش ها متمرکز هستید. جالب‌تر این است که بازی Battle Disc طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های حل منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد تا جذابیت خود را نشان دهد.

دانلود بازی بتل دیسک مود Battle Disc

دانلود بازی Battle Disc مود شده – بازی هاکی بتل دیسک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.