خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود LIVE A HERO v2.5.1 مثل قهرمان زندگی کن اندروید

LIVE A HERO بازی مثل قهرمان زندگی کن اندروید

 

LIVE A HERO تجربه نهایی مبارزه و مکانی را برای شما به نمایش می گذارد تا توانایی های رزمی خود را به نمایش بگذارید.

این بازی اکشن مهیج و جذاب لحظاتی از سرگرمی قانع کننده را در اختیار شما قرار می دهد. بازیکنان در بازی LIVE A HERO نقش یک قهرمان را بر عهده می گیرند و توانایی مبارزه خود را به نمایش می گذارند. گرافیک این بازی فوق العاده چشم نواز است و فضای سرگرمی مفرح و بی نظیری را ایجاد کرده است. با دوستان خود به این بازی بپیوندید و با هم از چیزهای جدید و هیجان انگیز لذت ببرید.

شخصیت مورد علاقه خود را بازی کنید

با آمدن به بازی LIVE A HERO بازیکنان می توانند به شخصیت های قهرمانی که دوست دارند تبدیل شوند. به عنوان یک قهرمان واقعی، باید مهارت های مبارزه خود را در هر مسابقه به خوبی نشان دهید. در عین حال، شما همچنین باید قهرمانان خود را به مدرن ترین و پیشرفته ترین سلاح ها مجهز کنید. به این ترتیب، می توانید نیروهای تاریک را شکست دهید.

بسیاری از نبردهای شدید به طور مداوم در می گیرد

بازیکنان می توانند نبردهای شدید و هیجان انگیز زیادی را تجربه کرده و در آن شرکت کنند. هر مسابقه ویژگی های منحصر به فرد و جذاب خود را دارد که جذابیت قوی برای بازیکنان ایجاد می کند و باعث می شود آنها احساس خستگی نکنند. برای حل سریع سایر دشمنان، بازیکنان باید خود را با تکنیک های مبارزه مدرن و استراتژی های مناسب آماده کنند. نبردها به طور مداوم برای به چالش کشیدن توانایی مبارزه بازیکن برگزار می شود.

تلاش های هیجان انگیز را باز کنید و پاداش های زیادی دریافت کنید

بازی LIVE A HERO مجموعه ای از ماموریت های مختلف را برای بازیکن ارائه می دهد. هر ماموریت دشواری های آسان متفاوتی خواهد داشت و هر چه بالاتر می رود، سختی آن بیشتر می شود. هرچه کار پیچیده تر باشد، بازیکن هنگام شرکت در مبارزه جذاب تر و هیجان انگیزتر خواهد بود. هنگام تکمیل وظایف، پاداش بزرگی دریافت خواهید کرد و به موقعیت های بالاتر در جدول امتیازات صعود خواهید کرد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود LIVE A HERO

دانلود بازی LIVE A HERO مود شده – بازی یک قهرمان زندگی کن اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lifewonders
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.