خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Skyforce Unite! v1.9.8 بازی اتحاد اسکای فورس اندوید

Skyforce Unite بازی اتحاد اسکای فورس اندروید

 

Skyforce Unite یک بازی استراتژیک است که در آن بر آسمان تسلط داشته باشید، از هواپیماهای مدرن بالا بروید و به یک نبرد “بی نظیر” بپیوندید.

با این حال،  با سفر در بازی Skyforce Unite شما با هیولاهای زیادی با قدرت های عجیب روبرو خواهد شد. از مهارت های برتر خود با کمک هم تیمی های خود برای از بین بردن آنها استفاده کنید. به عنوان یک خلبان، سلاح های قدرتمندی نیز برای مبارزه در اختیار شما قرار می گیرد.

سفر کشف پر از اسرار آمیز

در بازی Skyforce Unite با هواپیمای مورد علاقه خود آسمان را فتح خواهید کرد. انبار شما هواپیماهای زیادی در انتظار دارد. هواپیمای معروف خود را انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید. به یاد داشته باشید که هر هواپیما بسته به اینکه ترجیح می دهید حمله کنید یا دفاع کنید، سرعت و توانایی های رزمی متفاوتی خواهد داشت و انتخاب مناسبی را برای شما انجام می دهد.

نبرد با کارت

کارت های قدرت برای مبارزه در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند کارت های حمله یا کارت های دفاعی باشد. این کارت ها قدرت عناصری مانند باد، آب، صاعقه، آتش، زمین را با حرکات بسیار متغیر حمل می کنند. با این حال، هیولاها با قدرت های مشابه کارت های شما کمتر رقابتی نیستند. وظیفه شما این است که کارت های مناسبی را برای مقابله با نفوذ آنها تهیه کنید و به محض اینکه باز شده را دیدید، فوراً ضدحمله کنید.

متناسب با همه دستگاه ها

بازی با ویژگی های زیبا، اما کاملا رایگان برای شما. گرافیک بازی خیلی چشمگیر نیست، اما این باعث می شود بازی بسیار سبک و تقریبا برای همه گوشی ها مناسب باشد. بازی Skyforce Unite یک بازی مبارزه ای است، اما تصاویر خیلی توهین آمیز یا ترسناک نیستند، بنابراین برای بازیکنان 7 سال به بالا ایده آل است. اگرچه رایگان است، البته هنوز هم می توانید با پول نقد ارتقا دهید تا تجربه خود را به حداکثر برسانید

 

Skyforce Unite

دانلود بازی Skyforce Unite مود شده – بازی اسکای فورس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.