خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket League Story 2 v2.1.8 بازی داستان لیگ جیبی اندروید

Pocket League Story 2 بازی داستان لیگ جیبی اندروید

 

Pocket League Story 2 یک بازی فوتبال درجه یک است که اگر از طرفداران این ورزش هستید نمی توانید آن را نادیده بگیرید. شما می توانید هر موقعیتی را در یک مسابقه واقعی از طریق بازی تجربه کنید، از یک بازیکن حرفه ای گرفته تا یک مربی با استعداد. شما می توانید توانایی خود برای رهبری تیم یا مهارت های خود را به عنوان یک گلزن برتر آزاد کنید. بیایید جذابیت بازی را تجربه کنیم تا ببینیم چرا تمام دنیا این موضوع را ستایش می کنند.

مجموعه کامل بین مهارت و استراتژی

به نظر شما چه چیزی باعث پیروزی در یک مسابقه فوتبال می شود؟ البته نمی توان از یک تکنیک بازی ماهرانه و یک رهبر ماهر چشم پوشی کرد. در بازی Pocket League Story 2 هر دو را تجربه خواهید کرد. از انعطاف دست و تیزبینی ذهن خود برای قرار دادن توپ در دروازه حریف استفاده کنید. اگر محاسبه معقولی برای استفاده از بازیکنان و همچنین تصمیمات تعویض خود داشته باشید، کمک خواهد کرد. بسته به قوی یا ضعیف بودن حریف، باید در نظر داشته باشید که حمله کنید یا دفاع کنید تا یک ترکیب مناسب ایجاد کنید.

همه نمایندگان را به چالش بکشید و یک جایزه دریافت کنید

این بازی به شما اجازه می دهد تا تمام حریفان را به چالش بکشید. شما می توانید مقدار مشخصی پول را به دست آورید و از رقابت با تیم های متعدد، تیم خود را قوی تر بسازید. بعداً فرصت شرکت در مسابقات بزرگ را خواهید داشت. در این زمان، حضور فوق ستاره های فوتبال در ترکیب یک امتیاز عالی برای شماست. از طلاهای به دست آمده برای خرید بازیکنان جدید یا ارتقاء آمار بازیکنان فعلی خود استفاده کنید.

امکان اتصال دوستان به GLOBAL

شما می توانید با بسیاری از دوستانی که علاقه مشابهی به فوتبال دارند، نه تنها در زمین، بلکه می توانید از طریق بازی Pocket League Story 2 نیز ارتباط برقرار کنید. صرف نظر از فاصله جغرافیایی، فقط داشتن همان علاقه و عملیات ساده می تواند یک تجربه عالی را با دوستان از همه جا به ارمغان بیاورد. دستاوردهای شما به طور مداوم بر روی تابلوی مسابقه به روز می شود و رقابتی تب دار و هیجان انگیز ایجاد می کند و روحیه شما و همچنین هم تیمی هایتان را هنگام شرکت در بازی تحریک می کند.

Pocket League Story

دانلود بازی Pocket League Story 2 مود

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.