خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Soccer Battle v1.39.1 بازی نبرد فوتبال اندروید

Soccer Battle بازی نبرد فوتبال اندروید

 

Soccer Battle – 3v3 PvP یک بازی ورزشی اعتیاد آور خاص خواهد بود که تجربه بسیار خوبی را به بازیکنان می دهد. آیا شما بازیکنی هستید که علاقه زیادی به پادشاه شدن در مسابقات فوتبال دارید و به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید؟ پس اجازه دهید این بازی احساسات جدیدی را هنگام شرکت در مسابقات فوتبال جذاب مستقیماً روی صفحه تلفن برای شما به ارمغان بیاورد.

به مسابقات فوتبال آتشین بپیوندید

اگر از طرفداران پرشور فوتبال یا کسی هستید که به ندرت فوتبال تماشا می کنید، می دانید که هر تیم از 11 نفر تشکیل شده است که در یک زمین بزرگ فوتبال با یکدیگر بازی می کنند. اما با آمدن به بازی Soccer Battle ، فضای زمین فوتبال بسیار کوچک تری را تجربه خواهید کرد و هر تیم فقط از 3 بازیکن تشکیل خواهد شد. با این حال، به شما کمک می کند تا در طول فرآیند شرکت در مسابقه، تمرکز بهتر و راحت تر را مشاهده کنید.

مهارت چیزی است که شما باید داشته باشید

نزدیک شدن به موفقیت در بازی Soccer Battle بدون گذراندن سختی ها و تمرینات سخت قبلی آسان نیست. و برای آماده شدن برای اعتماد به نفس قبل از ورود به مسابقات شدید، باید تمرین کنید و یک سری آموزش ها را طی کنید تا در کنترل مهارت بیشتری داشته باشید. مشاهده می شود که در سمت چپ صفحه دکمه ای برای حرکت بازیکن و در سمت راست برای انجام اعمالی مانند شوت زدن، گرفتن توپ و یا گاهی رسیدن به توپ از حریف قرار دارد. از آنجایی که از قبل نمی دانید حریف شما چه اقداماتی را انجام خواهد داد، همیشه در همه موقعیت ها فعال باشید.

سرگرمی های بسیار در گیم پلی

اگر می ترسید که هنوز در مورد قوانین بازی مطمئن نیستید و فکر می کنید مانند مسابقات فوتبال واقعی اشتباهاتی را مرتکب خواهید شد، اغلب می بینید. پس خیلی نگران نباشید زیرا واقعاً فوتبال کلاسیک نیست، بلکه فقط نوعی سرگرمی برای شماست، بنابراین هیچ قانون یا مقرراتی وجود نخواهد داشت. هیچ آفساید یا کارت قرمز و زردی وجود ندارد، بنابراین شما می توانید از بهترین توپ بهترین استفاده را ببرید. و به خصوص، هیچ کس موقعیت ثابتی به عنوان دروازه بان ندارد، بنابراین می توانید هر زمانی که حریف قصد شلیک به دروازه شما را داشته باشد، بیایید و توپ را مسدود کنید.

بازی Soccer Battle

دانلود بازی Soccer Battle مود – بازی نبرد فوتبال اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: DoubleTap Software
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.