خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MADFUT 23 v1.0.9 بازی مدیریت کارت فوتبال اندروید

MADFUT 23 بازی مدیریت کارت فوتبال اندروید

 

MadFut 23 یک شبیه ساز فوتبال پر اکشن است. این بازی شامل یک تیم آزمایشی و یک حالت پیش نویس است. سیستم پیش نویس به شما امکان می دهد گروهی از شخصیت ها و سطوح مهارتی مختلف را برای توسعه استراتژی ها جمع آوری کنید. این دارای طراحی ساده و آسان برای استفاده است. هنرمندان تون از مردم عادی الهام می گیرند و تصویر ورزشکار در پس زمینه تاریک می درخشد. بازی فوق العاده محبوب یک شبیه ساز مدیریت تیم است. حفظ سلامتی همه در زمین بسیار مهم است زیرا هر یک از اعضا چیزی منحصر به فرد، مهارت‌های خاص، توانایی‌های دریبل یا سطوح آمادگی جسمانی را به تیم اضافه می‌کند.

هرچه تیم شما بازی های بیشتری را با استراتژی و کار تیمی خوب برنده شود، تجربه و اعتماد به نفس اعضای آن بیشتر خواهد شد. یک رویکرد برتر برای پیروزی در بازی MADFUT 23 مورد نیاز است. شما به عنوان یک مربی افسانه ای در این بازی بازی می کنید و استعدادهای جدید را جستجو می کنید. جایگزین دیگر این است که رقابت کنید تا ببینید چه کسی بهترین تیم را دارد. این یک بازی ویدئویی ورزشی محبوب است که اخیرا منتشر شده است. مفهوم مدیریت بازی منحصر به فرد است و هدف ساخت یک تیم موفق با به حداکثر رساندن توانایی های هر بازیکن است. بازیکنان از سراسر جهان می توانند در این بازی به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند. هر هدف مهارت‌های اضافی را برای تیم شما باز می‌کند که قهرمان انتخابی شما به آن‌ها فرمان می‌دهد.

بازی MADFUT 23 تعداد زیادی کارت بازیکن دارد. برای تشکیل تیم می توانید کارت هایی با سکه های طلا یا پول واقعی خریداری کنید. هر هفته، رتبه بندی بازی تغییر می کند. بازیکنان بر اساس جایگاهی که در این رتبه بندی دارند می توانند در مسابقات شرکت کنند. کارت های معاملاتی راه دیگری برای کمک به اهداف تیم شما است. این بازی هم تعاونی آنلاین و هم یک سرمایه گذاری بی پایان را ارائه می دهد. شما می توانید یک تیم تشکیل دهید، بازیکنان انفرادی را امضا کنید، در بازی ها شرکت کنید و در مسابقات برنده شوید. این جدیدترین قسمت این سری است و ارتقاهای قابل توجهی را به خود دیده است. هیچ چیز دیگری مانند آن در بازار وجود ندارد. هواداران فوتبال باید اوقات خوبی داشته باشند. آنها باید انتخاب کنند که چه کسی تیمشان را رهبری می کند. آنها از دستیابی به اهداف خود سود می برند.

بازی MADFUT 23 اندروید

دانلود بازی MADFUT 23 مود

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Madfut
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.