خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dynasty Warriors v1.14.0 بازی جنگجویان سلسله اندروید

Dynasty Warriors بازی جنگجویان سلسله اندروید

 

Dynasty Warriors (真・三國無双) یک بازی اکشن جذاب است که ماموریت های چالش برانگیز و نبردهای هیجان انگیز را ارائه می دهد.

اگر عاشق بازی های اکشن هستید، بازی Dynasty Warriors (真・三國無双) را دوست خواهید داشت. تحت فلاش تند و جلوه های چشم نواز، تجربه ای عالی خواهید داشت. این بازی با گیم پلی ساده و نبردهای زیبا و جذاب، لحظات آرامش را به ارمغان می آورد، فشار و آشفتگی درونی را در زندگی از بین می برد.

احساسات جدید را تجربه کنید

با آمدن به بازی Dynasty Warriors ، می توانید چیزهای جدیدی را در این سه پادشاهی کشف کنید. از طریق یک داستان منحصر به فرد قادر به سفر پیاده با قهرمانان بزرگ. بازیکنان می توانند سفرهای هیجان انگیزی را تجربه کنند و چیزهای زیادی را کشف کنند و همچنین تجربیات بیشتری بیاموزند و این مکان را بهتر درک کنند.

حضور جنگ سالاران در جنگ

در آن نبردهای دراماتیک، لردهای حاضر در سریال نیز شرکت کردند و بسیار شجاعانه جنگیدند. آن اربابان به عنوان ستاره های مشترک عمل می کنند تا در دنباله مشارکت ظاهر شوند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین مجاز به جمع آوری اقلام ارزشمند برای خدمت به نیازهای مبارزه و آموزش قهرمانان با استعداد هستند. از جلوه های بصری واضح و واضح برای به تصویر کشیدن صحنه های نمادین فرماندهان نظامی بسیار واقعی استفاده کنید.

طیف وسیعی از سطوح مختلف را ارائه می دهد

بازیکنان می توانند از سطوح مختلف لذت ببرند. هر سطحی که بازی Dynasty Warriors 2 به بازیکنان ارائه می‌دهد، حسی منحصربه‌فرد به همراه دشواری‌های مختلف خواهد داشت که آنها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. سطوح طوری ظاهر می شوند که گویی شهوت خود را به چالش می کشند و فرار از جذابیت این بازی را دشوار می کند. بسیاری از حالت های مختلف بازی باعث می شود که شما خسته نباشید، بلکه حتی بیشتر هیجان زده شوید.

نبردهای هیجان انگیز

بسیاری از نبردهای عمومی و خصوصی به طور مداوم توانایی های بازیکن را به چالش می کشند. قبل از این چالش ها، باید به دقت خود را با سلاح های مدرن و بسیاری از استراتژی های جنگی معقول آماده کنید. حالت های زیادی برای شما وجود دارد که می توانید هر طور که دوست دارید انتخاب کنید و سطوح را فتح کنید. بازیکنان در حالی که در تلاش برای شکست دادن حریف برای دریافت هدایای ارزشمند، عناوین معتبر و فتح قاره ها هستند، از مسابقه لذت می برند.

بازی Dynasty Warriors مود

دانلود بازی Dynasty Warriors مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: KOEI TECMO GAMES CO., LTD.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.