خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lunescape v1.9.0 بازی فرار لون اندروید

Lunescape بازی فرار لون اندروید

 

قلمرو خارق‌العاده بازی Lunescape را کاوش کنید، مکانی که ممکن است عجیب‌ترین تصورات شما در آن زنده شود! یک بازی نقش آفرینی زیبا و سرگرم کننده.

 

Lunescape را کشف کنید، یک قلمرو خارق العاده که در آن آرزوهای شما محقق می شود!

داستان عاشقانه رمان بصری بی نظیر شما در انتظار شماست! در باورنکردنی‌ترین بازی انتخابی otome شیرجه بزنید و در حین انجام بازی‌های داستانی تعاملی RPG پر از رمز و راز، هیجان، نقش‌آفرینی و خطر، به یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی بروید. در بازی‌های داستان عشق نوجوانان با الهام از بازی‌های انیمه دوستیابی، ممکن است یک رویای عشق باورنکردنی داشته باشید و معشوق مجازی خود را انتخاب کنید. برای رویدادهای مهم لباس بپوشید، امتیاز مد بگیرید و به تاج و تخت بازی Lunescape صعود کنید.

در این انیمه عاشقانه فانتزی، ماجراجویی خود را در بازی لون اسکیپ آغاز کنید و توانایی های واقعی خود را کشف کنید! یک رمان عاشقانه بصری تعاملی جذاب با توطئه های باورنکردنی بخوانید که باعث می شود بیشتر بخواهید. در یک بازی نقش‌آفرینی منحصر به فرد اوتوم با سیم‌کارت دوستیابی، با افراد رنگارنگ ملاقات کنید، ارتباط برقرار کنید و با آنها درگیر شوید، اسرار آنها را فاش کنید، روایت عشق خود را انتخاب کنید و صمیمیت ایجاد کنید. تصمیمات مهم زندگی و فانتزی های مد را در یکی از دیدنی ترین بازی های نوجوانان موجود در بازار بگیرید!

ویژگی های بازی Lunescape

خطوط داستانی جذاب، شخصیت های جذاب و داستان های فرعی که به خوبی توسعه یافته اند.
لباس‌ها و محصولات شخصی‌سازی خیره‌کننده که به شما امکان می‌دهند آواتار خود را دقیقاً همانطور که می‌خواهید به نظر برسانید و به شیک‌ترین رویاپرداز در سرزمین رویا تبدیل شوید.
شما ممکن است با انجام کارها و فعالیت های مختلف و همچنین با استفاده از روش های جایگزین برای کسب تجربه، تجربه و سطح شخصیت خود را در بازی Lunescape: Fantasy Love Story کسب کنید.
رابطه اتوم شما به لطف تصمیمات واقعی که در طول طرح تعاملی می گیرید بی نظیر خواهد بود.
یک بازی نقش آفرینی otome که به 9 زبان مختلف از جمله انگلیسی، لهستانی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی قابل دسترسی است!

دانلود بازی Lunescape مود شده

دانلود بازی Lunescape مود – بازی فرار لونا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Webelinx Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.