خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود LunaM: PH v1.0.657 بازی لونام اندروید

LunaM: PH بازی لونام اندروید

 

LunaM: PH بازگشته است و رنگ‌های هیجان‌انگیزی را برای ما به ارمغان می‌آورد که هر بازیکنی باید آن‌ها را تجربه و با دقت درک کند. این یک بازی اکشن نقش آفرینی است که داستانی به شدت تقسیم شده را روایت می کند. این بازی ترکیبی عالی از فرم بازی با یک داستان واقعی دارد تا یک کل کامل را ایجاد کند که هیچ بازی دیگری به راحتی نمی تواند داشته باشد. این بازگشت نوید می دهد که بازیکنان تمام احساسات هیجان انگیز را تجربه کنند.

عالی برگرد

یک داستان قدیمی از جداسازی نژادی دوباره روایت شده است. در این حالت، آنها سلسله مراتبی غیرمنطقی با هدف اصلی نگه داشتن سنگ پرنده ابرقدرت داشتند. هر یک از افراد در هر نژاد با یکدیگر می جنگند و علاوه بر این، می توانند برای به دست آوردن آن سنگ جادو، یکدیگر را بکشند، له کنند. همه می خواهند با یکدیگر بجنگند و این شانس را به دست آورند زیرا سنگ پرنده نشان دهنده قدرت و قدرت است.

بازیکنان در بازی LunaM:Ph نقش یک شخصیت پری از نژاد نجیب را بازی خواهند کرد. با در دست داشتن آن سنگ پرنده، باید سعی کنید آن را برای خود نگه دارید زیرا شما فردی هستید که روح به او اعتماد می کند. تمام خطرات به تدریج ظاهر می شوند و شما گروگان آن خطرات هستید، در همه شرایط مراقب باشید و فقط شما می توانید خود را نجات دهید. چالش های بیشتر و مهم تری شما را تهدید می کنند و باید به تنهایی بر آنها غلبه کنید.

برای محافظت از سنگ پرنده بجنگید

وظیفه شما این است که با آن سنگ پرنده جادویی محافظت کنید زیرا مسئولیت حفظ صلح توسط خدایان به شما سپرده شده است. شما فقط باید با دوستان قابل اعتماد دوست شوید و سعی کنید از آن سنگ محافظت کنید. یا بهترین راه این است که بجنگید و از منطقه خطر فرار کنید تا زمانی که آنقدر بزرگ شوید که قدرت خود را آزاد کنید. با دوستان نزدیک به مکان های دور بدون خطر سفر کنید و زندگی لذت بخشی داشته باشید.

نبردهای مبارزه موفق

قبل از غلبه بر خطرات، باید با چالش ها روبرو شوید. از سلاح های موجود در بازی LunaM:Ph برای پاسخگویی به نیازهای رزمی بازیکن استفاده کنید. بازی چالش‌هایی با سختی فزاینده به شما می‌دهد و این زمان آن است که اراده خود را برای اتحاد نشان دهید. سعی کنید چالش را به نقطه ای روشن تبدیل کنید تا به سرعت مزیت قابل توجهی کسب کنید. سعی کنید قدرت خود را تقویت کنید تا اعتماد و عشق دیگران را به دست آورید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی LunaM: PH با پول بی نهایت

دانلود بازی LunaM: PH مود شده – بازی لونام اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.