خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Finding Paradise v1.0.7 بازی یافتن بهشت اندروید

Finding Paradise بازی یافتن بهشت اندروید

 

Finding Paradise یک بازی نقش آفرینی و سفری مبتنی بر روایت که در طول زندگی اتفاق می افتد را به تصویر می کشد.

بخش میانی سریال To the Moon با انتشار بازی Finding Paradise ​​کامل شد. کالین، یک بیمار جدید در کلینیک، در مرکز داستان قرار دارد، زیرا آنها با یکدیگر همکاری می کنند تا خاطرات درهم ریخته او را جمع آوری کنند و آرزویی را برآورده کنند که با خودش متناقض است.

دکتر کار روزلین و واتس واقعاً قابل توجه است زیرا از همان ابتدا به دیگران فرصتی دوباره برای زندگی می دهند، حتی اگر فقط در ضمیر ناخودآگاه بیمار باشد. به دلیل ماهیت تهاجمی این روش، بیمار درد زیادی خواهد داشت و احتمال شروع یک زندگی جدید آخرین چیزی است که قبل از مرگش به ذهنش می رسد. در نتیجه جراحی فقط بر روی بیمارانی انجام می شود که در حال حاضر در بستر هستند و فقط برای دستیابی به اهدافی که بیماران قبلاً تلاش کرده اند و نتوانسته اند به آن دست یابند. این بازی مانند بازی To the Moon نیازی به دانش قبلی از مجموعه ندارد و می توان بدون بازی کردن آنها از آن لذت برد.

در بازی Finding Paradise این نمونه خاص، روایت موتوری است که شرکت‌کننده را در تمام تجربه غوطه‌ورانه به پیش می‌برد. بازیکن این تصور را خواهد داشت که فکر زیادی برای ایجاد گیم پلی برای توسعه شخصیت ها و طراحی داخلی انجام شده است. تجربه انجام بازی آنها را با این تصور رها خواهد کرد. همچنین 58 موسیقی متن اصلی وجود دارد که هر کدام به گونه ای ساخته شده اند که با داستان بازی هماهنگی داشته باشند. آهنگسازان تا حد زیادی لحن و فضای داستان را برای قسمت اول تعیین کردند، بنابراین مشارکت آنها قابل توجه بود. داستان و مکانیزم نقش آفرینی ماجرایی را ایجاد می کند که بازی کردن جذاب تر است. پس از خواندن این شعر که بر اساس تجربه شخصی نویسنده است و به بلوغ و کنار آمدن با خود در نتیجه آن روند می پردازد، پس از خواندن این شعر احساسی صادقانه و تکان دهنده خواهید داشت. و این شعر در مورد بزرگ شدن و کنار آمدن با شخصیت شماست.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Finding Paradise بی نهایت

دانلود بازی Finding Paradise مود – بازی یافتن بهشت اندروید

 

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.